anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwa negatywna ocena

DoggieTaste
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dostaliśmy negatywną ocenę od kupującego. Po rozmowie z kupującym okazało się, że wadliwy w ocenie kupującego produkt został wyrzucony. Żeby usunąć negatywną ocenę, kupujący oczekuje ode mnie przysłania nowego produktu. Na moje pytanie dlaczego nie został zgłoszony zwrot bądź reklamacja, zostałam poinformowana "że ludzka rzecz nie wiedzieć, a minęło już 14 dni"...

Stąd moje pytanie, dlaczego istnieje tak długi czas w jakim kupujący może wystawić ocenę do zakupu? Powinno to być właśnie 14 dni. Bo w tym momencie dostaliśmy negatywa, również za obsługę kupującego, gdzie tak naprawdę nie mieliśmy możliwości żadnej reakcji. Więc kupujący może nie wiedzieć, jak skontaktować się ze sprzedawcą, ale już ocenę negatywną wystawia. Żenujące

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Bo tu na allegro klient jest chroniony i nawet jak nie ma racji to nic nie poradzisz bo regulamin jest po jego stronie . Allegro Ci negatywa nie usunie ,chyba że narusza on ustalone zasady . 

oznacz moderatorów

DoggieTaste
#8 Zapaleniec#

Wiem, że Allegro nie usunie, nawet nie próbuję nic tutaj ugrać.

Jedynie dzisiaj poczułam na maksa zażenowanie, że sprzedawca obrywa tak naprawdę za głupotę kupującego, który na pytanie dlaczego się nie skontaktował, skoro miał zastrzeżenia do produktu, odpowiada, że nie wiedział, wolał wyrzucić produkt i walnąć negatywa... 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ocena sprzedającego a ocena produktu to dwie rożne rzeczy , często zlej jakości produkt odbija się oceną sprzedającego, nie powinno tak być ale sprzedajacy doskonale wie co sprzedaje i często że jest to tania i tandetna rzecz, więc należy się liczyć z taka reakcja kupujących. Moim zdaniem ocenianie towaru w 14dni byłoby nierzetelne, skoro masz 2 lata na reklamację to skąd wiedza kupującego jak towar będzie wyglądał po m-cu, roku itd.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@LEW433 @DoggieTaste 

Allegro samo wprowadza zamieszanie w systemie ocen. Jest zgodność z opisem i dodatkowo recenzja towaru... Ostatnio klient obciął mi 2 gwiazdki, bo dildo nie było tak giętkie jak na zdjęciach. I jak napisał:

"na zdjęciu dildo jest mocno wygięte, stwarza wrażenie, że jest miękkie.. Ale jest twarde, trzeba dużo siły by je wygiąć. Z przodu ok, z tyłu zatrzymuj się na pierwszym zakręcie, bo sie nie poddaje"

Gdzie w ofercie jest jasno napisane, że to dildo waginalne i brak informacji że jest super hiper mega giętkie 

Różni ludzie, różne potrzeby, ale zabawek dobrać to nie potrafią....

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Różne ludzie mają zakręty!💪

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@LEW433 na studiach anatomia człowieka była moim konikiem, ale nie pamiętam aby TAM był drugi zakręt - jak zwykle życie rozminęło się z nauką 😂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

U niektórych tak.🤣 pierwszy raz widzę żeby takie rzeczy tu były sprzedawane.😯

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@LEW433 żartowniś 😉

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@biosorcerer Bo studiowałeś anatomię kobiety, a nie lwicy.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Jeśli klientowi produkt "nie pasuje" to niech go zwróci, co nie przyjmiesz? Nawet pod groźbą dyskusji i negatywna ......

 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@Halfrunt wiesz, chyba sprzedający coraz mniej przejmują się negatywami kupujących - system jest niesprawiedliwy i tyle... Nikt nie będzie ze swojej kieszeni fundował fanaberii kupujących.

oznacz moderatorów

DoggieTaste
#8 Zapaleniec#

Bardzo niesprawiedliwy. Ja bym zwrot przyjęła i wymieniła produkt bez problemu. Ale jak kupujący się nie skontaktuje, a potem wystawia negatywa za obsługę klienta, gdzie nawet nie dał szansy na żadną jego obsługę... I bez żadnego nawet zdjęcia potwierdzającego, że coś było nie tak chce za darmo kolejny pełnowartościowy towar.  Zwykłe wymuszanie, do którego doprowadził ten system ocen. 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

ciesz się przynajmniej z tego, że Twój klient określił swoje wymgania, czyli chce nowy produkt. Ja zazwyczaj otrzymuję negatywy od rozumujących inaczej. Nie chcą reklamować, nie chcą zwracać, nie ma z nimi kontaktu, tylko wolą wystawić nega i zostać z produktem, który im nieodpowiada lub są z niego niezadowoleni. To jest dopiero porażka.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów