Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
Klient zakupił komplet dziecięcy w niedzielę.Paczka spakowana w niedzielę wieczór - nadany list.
Paczka nadana w poniedziałek z samego rana - we wtorek paczkę Klient odebrał. Czyli wg. mnie - wzorowo. Paczkomat.
Klient nie kontaktował się ze mną przed / po zakupie.
Ciuszek spakowany w nową kopertę bezpieczną, w środku spakowany dodatkowo w nową jednorazówkę - aby przypadkiem gdzieś coś nie zabrudziło.
Wystawia mi ocenę : Obsługa kupującego 3 gwiazdki - przeciętna. Reszta n 5
Wysyłam prośbę o usunięcie - cisza.
Piszę do Allegro - opsiując sprawę - o dziwo opiekun zareagował i wysłał prośbę do kupującego o kontakt ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaniżenia oceny. Cisza.
Moje pytanie - jak i czy - mogę domagać się swoich praw ? Straciłem tytuł SS. Nie jest to działanie na niekorzyść m.in finansową sprzedawcy ?
Rozumiem ,że prawo ma Klient do oceny - ale dlaczego wzorową obsługę wg. mnie - ocenia jako przeciętną i nikt nic - z tym nie może zrobić ?
aha dodam jeszcze ,że komentarz nadany po jakiś 3 tygodniach - śmiem wątpić czy Klient pamiętał co i jak - pewnie hurtowo nadawał komentarze jak leci.
@Butiktalulla Nic nie zrobisz. Zgodnie z regulaminem kupujący ma prawo do subiektywnej oceny. Jego ocena nie musi być zgodna z Twoją.
dziękuję. A prawnie jak to wygląda ? Ja rozumiem ,że ma prawo ocenić stan faktyczny zgodny z prawdą - ale jak ja ogłoszę ,że firma X ma do d... obsługę a jest to nie zgodne z prawdą bo nie mam do tego podstaw -to czy mi po prostu sprawę nie wytoczy ? Nie mądrze się - próbuję zrozumieć 🙂 Rozumiem zaniżyć np. koszy dostawy - też juz tak miałem - na wysyłkę w ruch 6,7 - zniżył. Pewnie [edycja] chciał z 1zł Bywa.
@Butiktalulla Prawnie to wygląda tak, że kupujący znajdzie przynajmniej 10 powodów dla których ocenił obsługę na 3 gwiazdki. On nie ma obowiązku oceniać jej na 5 gwiazdek, zgodnie z oczekiwaniem sprzedawcy. Sprawę możesz mu wytoczyć. Mi też jeden sprzedawca wytoczył o komentarz i wszystko przegrał. Poniósł wszystkie koszty rozpraw i dojazdów z odległej miejscowości. Gdzieś na forum jest wklejony przeze mnie wyrok 🙂
Tutaj pozostaje ci dialog z klientem .Spróbuj porozmawiać i jak będą widoczne tego efekty na twoją korzyść to wyślij mu "prośbę o anulowanie opinii" będzie mógł ją usunąć lub usunąć i wystawić inną .Pamiętaj że może wystawić inną nawet gorszą (sam tak raz miałem) .
prośbę już słałem - Allegro także reagowało - cisza.
Właśnie tak też sobie pomyślałem - ,że może wykasować tą - a wywalić gorszą.
Zadałem też pytanie do Allegro - co wtedy zrobią. Klient też będzie miał prawo zmienić zdanie i dać np negatyw - BO TAK ? Póki co czekam na odp. 🙂
@Butiktalulla Nic nie zdziałasz, przyjmujesz na klatę i mobilizujesz się do dalszej bardziej efektywnej pracy.😁
lew433 - no tak - rozumiem ironię.
Zawsze mogłem wsiadać w auto w niedzielę i zawieść 550 km Klientowi komplet warty 42 zł Może bym został doceniony i dostał chociaż 4 gwiazdki za obsługę ?
Co na to Allegro - może jakiś moderator się wypowie ?
ps. zadałem także pytanie - czego tyczy się ten punkt do Allegro.
Bo - zgodność z opisem - rozumiem , Koszt dostawy - rozumiem. Ale co jest w "worku" - Obsługa kupującego ? I kiedy jest wzorowa - a kiedy zła czy np. moja - przeciętna 🙂
Nie dostałem odpowiedzi ....
Jestem ciekawy jak Allegro reagowało. Miałem podobną sytuacje ze startą SS (po dwóch latach non-stop) za ocenę niezgodną ze stanem faktycznym, też nie mogłem się skontaktować z kupującym przez dwa tygodnie dzwoniłem pisałem, numer wyłączony.
Natomiast wątpię żeby allegro reagowało - tym bardziej napisało do kupującego. To jest nie możliwe raczej.
Trzeba odczekać 30 dni, nic nie poradzimy.
Może klient wystawiał opinię na telefonie i zwyczajnie mu się palec omsknął przy gwiazdkach. A teraz jest na wakacjach i nie czyta maili, albo czyta ale ma to gdzieś. 😁
w sendo. Tak też właśnie taki argument pisałem do Allegro.
Wg. mnie problem jest powszechny - a sprzedawca nie może zrobić NIC ew. płaszczyć się przed Klientem.
stąd też zasugerowałem na to proste rozwiązanie - dajesz niżej niż 5 - wychodzi pole opisu - dlaczego. Nie wpisujesz nic - nie "puszcza oceny"
Wypisujesz brednie - Allegro ma prawo podważyć ocenę.
Amen
Ale pewnie mój pomysł i tak "nie zostanie wysłuchany"
Swój pomysł możesz zgłosić tutaj:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/forums/postpage/board-id/zglos-pomysl
Próbuj, może się uda. 😊
thx - sugeruję - co nam pozostaje ?
ja dostałem ocenę negatywna za towar którego klient nie odebrał allegro stanęło po jego stronie ze ma takie prawo, ocenę za brzydkie opakowanie chodź towar był ok ,wymóg ładnego opakowania szkoda ze nie działa to przy zwrocie to co oddają klienci to kpina. Powiem ci nie masz żadnych praw ja w sumie super sprzedacie mam gdzieś mogę go mieć ale nie chce .W jaki sposób działa allegro to kipa zostałem zmuszony do wybrania przewoźnika żeby nie stracić smarta przewoźnik przyjeżdża do mnie po paczki o 11 czyli do 13 nie jestem wstanie wysłać towaru sprawa była zgłoszona do allegro żeby wymyśli podjazdy po 14 tak jak to miałem 10 lat do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi .Ale średnia do szybkości wysyłki liczy się do ogólnej średniej
Obsługa kupującego 3 gwiazdki - przeciętna.
to tylko świadczy o tym, że poziom obsługi na allegro uległ poprawie i m.in. dostawa na następny dzien jest przeciętna
Wg mnie problem jest w nazewnictwie tych gwiazdek, ew. 3.0 z gwiazdek powinna być satysfakcjonująca dla allegro
tak to prawda. Tu jest OK. Pamiętam lata temu - jak paczka przyszła po paru dniach - było super. Ale to nie zmienia faktu - ,że początkujący - mający mało komentarzy - taka ocena 3 na 5 rozpiernicza jakość sprzedaży. Bez logiki.