anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwa ocena kupującego Prośba o pomoc

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleloombard965
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Mam nietypowy problem.

Kupujący zamówił towar, anulował płatność, towar nie został wysłany,  po 16 dniach ten kupujący wystawia komentarz Wszędzie 5 gwiazdek, dopisał " Polecam" jednak sam komentarz wystawił jako negatywny.

Oczywiście zwrot Prowizji również odrzucono,

Generalnie chodzi o to czy jest możliwość usunięcia takiego komentarza? Wszędzie 5 gwiazdek, wyraźnie pisze, że poleca, a mimo to daje negatyw, pomijam już fakt, że towaru nigdy nie dostał, bo anulował zamówienie.

Jesteśmy młodym kontem w serwisie i mamy niespełna 50 konetarzy, przez 1 taki negatyw oczywiście straciliśmy Smart i sprzedaż bardzo mocno spadła, Bardzo proszę o pomoc i nawiązanie kontaktu przez pracownika z Allegro w owej sprawie.

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
pinsplash
#21 Demiurg#

@alleloombard965  Tak pisz przez kontakt do allegro. Jeżeli poleca a nie poleca 🙂  to powinni zadziałać

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Poproś Allegro o usunięcie  komentarza przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...

Od odmownej decyzji w sprawie zwrotu prowizji złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów