Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie
Zakupiłam u jednego sprzedającego towar. Sklep nie wywiązał się ze sprzedaży , na zwrot środków czekałam ponad tydzień po kilkukrotnym przypominaniu. Sklep tłumaczył się że nie ma środków na koncie dlatego i zwrot będzie zrobiony jak będą środki na koncie.
Po złości ten sprzedawca kupił u mnie najtańsza rzecz i zwrócił towar. Dając bardzo negatywną ocenę.
Stad moje pytanie. Czy ja takie zachowanie mogę gdzieś zgłosić czy ktoś może pomóc rozwiązać ten problem
Możesz do Allegro a masz dowody bo na słowo to niewiele zdziałasz:
Dowód jest taki, że dane są identyczne. Imię i nazwisko i adres ten sam , wiec to ten sam człowiek
@WodnaKraina00 prześlij proszę do nas zrzuty ekranów z Twojego zakupu u niego i jego odpowiedzi (powinnaś otrzymać zwrot nawet jeśli sprzedający nie ma środków na saldzie Allegro Finanse, może je zasilić w razie potrzeby) oraz danych o których piszesz i jego oceny za pomocą tego formularza. Doradca zweryfikuje Twoje zgłoszenie!
Zwrot w końcu otrzymałam.
Czyli tutaj mam wkleić wszystkie skany. Tylko to będą dane poufne?
@WodnaKraina00 nie tutaj, prześlij je proszę za pomocą tego formularza 🙂
Już znalazłam, tylko tam nie mogę nigdzie dodać skanów. Chyba, że jest jakiś inny sposób o którym nie wiem