anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieuczciwy i złośliwy kupujący

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Mam pytanie

Zakupiłam u jednego sprzedającego towar. Sklep nie wywiązał się ze sprzedaży , na zwrot środków czekałam ponad tydzień po kilkukrotnym przypominaniu. Sklep tłumaczył się że nie ma środków na koncie dlatego i zwrot będzie zrobiony jak będą środki na koncie. 

Po złości ten sprzedawca kupił u mnie najtańsza rzecz i zwrócił towar. Dając bardzo negatywną ocenę.

Stad moje pytanie. Czy ja takie zachowanie mogę gdzieś zgłosić czy ktoś może pomóc rozwiązać ten problem 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz do Allegro a masz dowody bo na słowo to niewiele zdziałasz:

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Dowód jest taki, że dane są identyczne. Imię i nazwisko i adres ten sam , wiec to ten sam człowiek

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WodnaKraina00 prześlij proszę do nas zrzuty ekranów z Twojego zakupu u niego i jego odpowiedzi (powinnaś otrzymać zwrot nawet jeśli sprzedający nie ma środków na saldzie Allegro Finanse, może je zasilić w razie potrzeby) oraz danych o których piszesz i jego oceny za pomocą tego formularza. Doradca zweryfikuje Twoje zgłoszenie!   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Zwrot w końcu otrzymałam. 

Czyli tutaj mam wkleić wszystkie skany. Tylko to będą dane poufne?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WodnaKraina00 nie tutaj, prześlij je proszę za pomocą tego formularza 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Już znalazłam, tylko tam nie mogę nigdzie dodać skanów. Chyba, że jest jakiś inny sposób o którym nie wiem

oznacz moderatorów