Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje z kont znajomych produkty na których mu zależy i dobiera inne aby mieć smarta, a następnie odsyła, (nawet nie otwierając) niepotrzebne mu produkty. Sytuacja powtórzyła się w ostatnim miesiącu już dwukrotnie, a podejrzewam ,że wcześniej kupił coś z własnego konta, a po zablokowaniu przeszedł na kupowanie przez znajomych. Zmieniając jedynie adres dostawy na własny po czym go namierzyłem. Nie będę przecież blokował wszystkich jego znajomych, z których kont będzie kupował w przyszłości, zwłaszcza że każdy taki zakup to koszty dla sprzedającego.
Myśle dokładnie tak samo. Taki jest zreszta trend. Smart zaczynał sie dawno temu zerowym kosztem dla sprzedającego. A teraz? Myśle ze Spowodowane to jest tym, ze Allegro przestało sie dopinać finansowanie wysyłek i ZWROTÓW z samych abonamentów Smart kupujących i zaczęli nam sięgać do kieszeni. A ze smartem jak z 500+ : nikt nie odważy sie już tego odebrać…
Tu nie chodzi o tą złotówkę tylko o czas, wypełnianie papierków itd. - no a w sumie to też kosztuje. A co do tych zalet smart.. no cóż - moim zdaniem uczą tylko złych zachowań. "darmowa" dostawa nie jest darmowa - mamy wyższe prowizje, dopłatę do smarta a więc dolicza się to do ceny przedmiotu. Zwrot też za darmo, no to co myśli kupujący? zamówię, nie będzie pasować, to zwrócę bo "za darmo". Jak wyżej ten zwrot też nie jest za darmo.. ale tego nie widać, to co tam. A jak dawniej trzeba było zapłacić za zwrot to człowiek się bardziej zastanowił nad zakupem i ewentualnym zwrotem. Ciekaw jestem jak wyglądają statystyki zwrotów dziś a jakieś 5-6 lat temu. Podejrzewam że jest ich znacznie więcej. Ogólnie jest problem, bo przepisy idą też w złym kierunku, nadużywa się prawa, i co gorsze, wykorzystują to również firmy, ale to już inny temat.
@it24_pl A jak dawniej trzeba było zapłacić za zwrot to człowiek się bardziej zastanowił nad zakupem i ewentualnym zwrotem.
Ale dawniej miałem mniej zakupów a teraz dzięki smart mam dwa razy tyle a podskoczyło po wprowadzeniu smarta, a koszty wrzucam w towar i dalej fajnie zarabiam 😄
Jak ktoś prowadzi firmę i nie potrafi skalkulować marży to nie mój problem 😞 Koszty rosną nam i allegro więc trzeba przerzucić na klienta a ile to pociągnie zobaczymy 😞
Jak doliczysz cokolwiek do ceny przedmiotu to przestaniesz sprzedawać. A już na pewno mniej bo klient pójdzie gdzie taniej
TO JEST KOSZMAR !! Allegro zaczyna przypominać mi Białoruś, Koreę Północną i Chińską Republikę Ludową z przywódcą naszej ukochanej jedynej partii na CZELE 😉
@brakestop pomyśl szerzej, przenalizuj rynek i pomyśl czemu allegro nie ma konkurencji a wszyscy kupujący wolą przepłacać i kupować na allegro ?
Wypowiadam się jako sprzedający od 14 lat na Allegro, posiadający konta firmowe w mojej branży motoryzacyjnej prawie na każdej innej platformie i sklep własny www.
Największa sprzedaż jest na Allegro, bo oszuści kupujący czują się bezkarnie:
- zepsuje, połamie, zniszczy, kupi w SMART 5 szt i odeśle 4 szt. bo nie pasuje. Odeśle, otrzyma zwrot za towar i zwrot za odesłanie, nawet jeśli użyje wynajętego Airbus320 bo Allegro mu pomoże w POK i AP. Ba .. będzie do końca świata i o jeden dzień dłużej przedłużał dyskusję jako niezakończoną 😉
Choć **tu mi wyedytowali nazwy konkurencyjnych portali w trakcie pisania - szacun za PEGASUS** nie polecam. Tam już himalaje oszustw na WhatsApp.
Czemu oszuści wybierają miejsca, gdzie się pozwala na oszustwa ? Bo obie strony sobie pomagają 😉 Prowizje 😛
@brakestop gratulacje mam podobny staż 😄 i sam se opowiedziałeś na pytanie, a resztę trzeba wkalkulować w towar i dalej cieszyć się z dużej sprzedaży a do kiedy to pociągnie zobaczymy 😄
u nas jest to samo. Sprzedajemy produkty poniżej 40zł więc klienci chcąc mieć darmową wysyłkę kupują sobie 2 szt, korzytsają więc zw smarta a potem od razu jedna sztukę odsyłają. Ręce opadają
Blokuj jak leci wpisując w uzasadnienie że kupujący kupuje i zwraca non stop towar z różnych kont na ten sam adres dostawy
Panowie: sprawa jest prosta: jesli coś wam nie pasuje:
a) wyłączacie SMART! w swoich ofertach,
b) kończycie handel na Allegro i kasujecie swoje konta.
A jeśli któryś mnie bloknie i sie zorientuję to wyślę stosowną informację do odpowiedniej instytucji i Allegro.
Dzięki temu wątkowi wracam do wystawiania negatywów za brak zwrotu kasy w terminie bo za dyskusje w tym zakresie tez bylem blokowany przez handlarzy. Tylko i wyłącznie za to. No bo chyba trudno nie oddać towaru jesli sie kupuje czerwony a przychodzi granatowy albo zamawia 5XL a przychodzi 2XL i w jednym i drugim przypadku handlarze zdziwieni o co mi chodzi.
Także spoko. Dzięki!
Client:109808341 Odpowiem za siebie - listy blokad nie mam, bo i po co.. zresztą bardzo łatwo to ominąć. O klientów dbam, ale kiedyś było łatwiej, zarówno dla sprzedających i kupujących, zasady były jasne i klarowne. Dziś już tak nie jest. Szkoda że tego nie widzisz i nie rozumiesz, a kombinowanie jak opisane w tym wątku nie służy ani jednej ani drugiej stronie, całe szczęście większość tego nie robi, tylko podchodzi uczciwie. To jest kwestia (może głupio zabrzmi) - ale szacunku dla drugiej strony.
P.S.
A to że ktoś ma jakieś uwagi to chyba dobrze, warto żeby Allegro zastanowiło się nad regulaminem usługi, aby do takich właśnie nadużyć nie dochodziło, bo będzie to z korzyścią zarówno dla sprzedających jak i tych uczciwych kupujących.
@it24_pl wiesz na czym polega problem?
Na tym, ze sprzedający dymają klientów (np. na reklamacjach, wciskaniu wadliwego/lichego towaru itp.) to klienci dymają sprzedających. I kółko się zamyka.
@Client:109808341 tylko że więcej przywilejów ma kupujący niż sprzedający a dymać pozwala allegro właśnie takimi durnymi programami jak Smart i AP bo bawi sie potem w sąd kapturowy nie mając kompetencji po temu. Od zalatwiania spraw pomiędzy konsumentem a sprzedawcą są odpowiednie instytucje nie allegro
@az1rael jak handlarz oleje klienta to kleintowi pozostaje MRzK ktory niewiele moze i/lub Sąd Cywilny.
Pozew przeciwko handlarzowi to troche zachodu jest.
Dzięki Allegro i POK/AP serwis chroni kupujących przed partaczami ktorzy nawet nie znaja Ustawy Konsumenckiej i K.C.
@Client:109808341 ok chroni to jak nazwiesz
1 odsylanie na zwrot towaru nie z zamówienia i dostanie AP
2 odsylanie specjalnie uszkodzonego towaru potem zwrot z AP
3 wymuszanie na sprzedających rozpatrzenia reklamacji pod kupuĵacego mimo że się nie należy potem zwrot z ap i blokada konta
4 zgodnie z ustawą koszt zwrotu lezy po stronie kupujacego jak nazwać dobieranie do smarta na 45 zł dla przedmiotu za 5zł?
5 wymuszanie zwrotów produktów nie podlegajacych zwrotom np ze wzgledów higienicznych na sprzedajacym bo zwrot z ap i blokada
6 kupowanie po bzdurnym katalogu allegro potem dochodzenie roszczeń bo katalog pokazuje co inego niż rzeczywistość bo kupujący przyznaje że opisu mu sie nie chce czytać
7 walenie sprzedawcy negatywa za zakup który się anulowało przed wysylką
8 wymuszanie na sprzedawcy rabatu bo negatyw
9 kupowanie towaru i zgłaszanie zwrotu na 14 dzień i odsylanie na 28dzień by potem kupić jeszcze raz to samo i sie kłocić że już nie nowe i niższa cena się należy
I kto tu sobie normalnie w wała leci z kim? Kto tu patologię uskutecznia? Kogo jest więcej na allegro sprzedających czy kupujących i co stwierdzi statystyka kto bardziej dziaduje
@az1rael jak mi sie cos nie podoba to nie korzystam z danego uslugodawcy. Proste.
Nie mam abo na komórke, nie mam abo na wszelkie tiwi/vod'y, kablowki itd. Cos mi nie lezy i nie ma mozliwosci zmiany niekorzystnej dla mnie umowy - papa!
Internet domowy mam bez cyrografu na 12/24 mce.
@Client:109808341 czyli jak wszystkim sprzedawcom sie nie spodoba to spakują zabawki a ty zostaniesz z monopolista osa ze smartem gdzie twoje negatywy będą usuwane zanim ktoś przeczyta a twoje oburzenie bedzie w głebokim poważaniu a i będziesz miał już opłaconą usługe z której się nie wycofasz bo jest na rok i powiedź kto kogo wtedy wydyma?
@it24_pl przez 10 lat bylem handlowcem w tym 3 lata u kogos kto mial konto na allegro i kilka tysi transakcji miesiecznie.
Takze mysle, ze co nieco wiem.