anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieusunięcie negatywnej oceny przez Allegro - dostawa po 2 tygodniach przez Allegro One Box

drukando3D
#7 Wielbiciel#

Czy istnieje możliwość usunięcia negatywnej oceny przez obsługę Allegro w przypadku, gdy jej treść wskazuje na niedotrzymanie ustaleń przez wybranego przez klienta przewoźnika - w tym przypadku przewoźnika serwisu, czyli Allegro One Box. Konsultant Allegro po zgłoszeniu problemu twierdzi, że możliwe jest wyłącznie wykluczenie opinii z jakości sprzedaży. Kto ponosi w takim wypadku odpowiedzialność za niedotrzymanie umowy? Ocena powinna znaleźć się na profilu przewoźnika lub Allegro, nie moim. Jak wygląda postępowanie prawne (które przepisy prawne?) w takim przypadku, gdy nikt nie bierze odpowiedzialności za tę sytuację, pozostawiając Klienta, jak i Sprzedawcę bez wyjaśnień? Poniżej zamieszczam wiadomości wymienione z konsultantem Allegro.

Moja wiadomość: Proszę o usunięcie negatywnej opinii "2 tygodnie oczekiwania to w dzisiejszych czasach zdecydowanie za długo." z dnia 24 maja 2024 r. wystawionej przez użytkownika  ***. Paczka została nadana w ciągu deklarowanego terminu 3 dni roboczych, niestety kurier Allegro One Box nie podjął nadanej paczki z automatu w dniach 29 kwietnia - 5 maja. Odebranie przez kuriera paczki z automatu dopiero po 8 dniach poskutkowało negatywną opinią niezadowolonego klienta z czasu oczekiwania na dostawę, co nie było moją winą jako Sprzedawcy, a kuriera Allegro One Box. Proszę również o wyjaśnienie, dlaczego paczka została odebrana z automatu dopiero 8 dni po nadaniu.

Konsultant Allegro: Dzień dobry, dziękuję za wiadomość.
Miło mi przekazać, że wykluczyłem wskazaną przez Państwa opinię z jakości sprzedaży. Oznacza to, że ocena pozostanie widoczna w serwisie z ikonką wykluczenia, lecz nie będzie miała żadnego wpływu na statystyki. Bardzo dobrze, że dodali Państwo odpowiedź do takiej oceny.
Cieszę się, że szybko zareagowali Państwo na ocenę wystawioną przez Kupującego. Pokazują Państwo tym, że poważnie traktują tego typu sytuacje oraz przykładają się do utrzymania najwyższej jakości świadczonych usług.
W razie dodatkowych kwestii pozostaję do Państwa dyspozycji.

Moja wiadomość: Dzień dobry, proszę o usunięcie negatywnej opinii, nie tylko jej wykluczenie. Treść komentarza wskazuje na niedotrzymanie terminów przez kuriera Allegro One Box - odebranie paczki aż 8 dni po jej nadaniu skutkowało długim czasem oczekiwania przez klienta na zamówienie. Tak jak pisałam w poprzedniej wiadomości, proszę również o wyjaśnienie sprawy dlaczego kurier w ramach przesyłki Allegro nie dotrzymał terminów i odebrał paczkę z automatu aż 8 dni po umieszczeniu jej w nim.

Konsultant Allegro: Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. W kwestiach opóźnień w przesyłkach, problemów z kurierem lub przewidywanych czasów dostawy, a także awarii, oceny zawsze wykluczamy ze statystyk. W sprawie przesyłki przekazuję do zespołu specjalizującego się w przesyłkach Allegro One.

 



 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

drukando3D
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@drukando3D Z przytoczonej korespondencji wynika, że otrzymasz odpowiedź mejlową w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

drukando3D
#7 Wielbiciel#

Moje główne pytanie zawarte w tym poście dotyczy usunięcia opinii, nie powodu dostarczenia z opóźnieniem wysyłki, co jest drugą kwestią, na którą konsultant dopiero odpowie. Więc - czy Allegro ponosi odpowiedzialność za oferowaną swoją usługę Allegro One Box i może usunąć ocenę jej dotyczącą?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@drukando3D Decyzje o usunięciu komentarza (oceny sprzedającego) podejmowane są wyłącznie mejlowo, dlatego jeśli potrzebujesz coś doprecyzować w swojej sprawie, kontynuuj korespondencję mejlową. 

oznacz moderatorów