Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Szukam rozwiązania gdyż borykam się z notorycznym brakiem podjazdu kuriera po zamówione paczki.
Zlecenie jest zrobione - paczka jest zarejestrowana u kuriera - kurier nie odbiera paczki w wyznaczonym dniu (a odbiór zlecony z wyprzedzeniem na spokojnie by mógł zdążyć i zaplanować sobie trasę)
Po zgłaszaniu problemu na allegro pomoc nic nie zostaje pchnięte.
Zgłosiłem już 2 reklamacje i kolejne zamówienie już 4 dzień nie jest zrealizowane.
Nie ma reguły czy wysyłam na PL czy CZK (tu po odbiorze paczka idzie nawet do tygodnia :/)
Przewoźnik tłumaczy się że z "powodów serwisowych" podjazd nie został zrealizowany a tłumaczenie i rozwinięcie sformułowania "powodów serwisowych" tłumaczone jest - brak możliwości w danym dniu podjazdu kuriera (śmieszne)
Wiem, że można zrezygnować z danej formy dostawy (i kurier dalej będzie sobie bezkarny) ale to też wpływa na bycie konkurencyjnym na danych rynkach.
Wysyłam przez narzędzie Wysyłam z Allegro gdzie raz zleconej paczki nie mogę ponowić dlatego kontaktuję się z Allegro w celu ponowienia zamówienia jednak nr ponowienia dostaje raz na 2 zlecenia i bez kolejnego przypomnienia nic się nie rusza dalej.
Bardzo proszę o podpowiedź, sugestie.
Pozdr.
Marcin z FoxyStore
Albo samemu dostarczać do punktu albo zrezygnować z takiej formy dostawy.
Robię to na razie na odległość dlatego samemu nie bardzo wchodzi w grę.
Jednak opierając się na śledzeniu paczki to nie ma tez reguły w odbiorze i wygląda, że kurier wybiera sobie paczki jakie mu pasują.
Zlecenie niezrealizowane max 30go lipca do dziś widnieje w trackingu paczki jako zarejestrowana u kuriera (sprawa w toku w Allegro pomoc)
a zlecenie do odbioru dziś bez problemu odebrane:/