Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór!
Czy to ja jestem jakiś nietomny, czy w nowej wersji Wysylam.Allegro.pl (czyli tzw. uproszczonej metodzie wysyłki pojedynczej/masowej) nie ma opcji edycji szablonu? Czy teraz za każdym razem muszę w każdej przesyłce zmieniać wymiary z domyślnych 1x1x1 cm? Gdzie edytować nazwę nadawcy? Gdzie podać domyślną wartość pola "zawartość przesyłki"? W tej chwili kompletnie bez sensu system wpisuje tam nazwę wszystkich zakupionych przedmiotów, przy czym najczęściej już pierwsza pozycja wykracza poza maksymalną ilość znaków...
Mam wrażenie, że ten uproszczony formularz w takiej formie powinien być w jakichś przed-betowych testach, a nie puszczony do ludzi. O ile faktycznie nie przegapiłem jakiejś oczywistej opcji ustawień, widocznej być może z kilometra - w takim przypadku z góry serdecznie przepraszam za ostry ton.
Jeszcze w uzupełnieniu inna rzecz: czy w nowym, poprawionym systemie wysyłki nie będzie już listy nadanych przesyłek takiej, jak mieliśmy na https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowione, gdzie można było czytelnie śledzić masowo ich statusy?
@Totulo kwestia szablonu została już przekazana do zespołu pracującego przy nowej wersji narzędzia, będziemy nad tym pracować.
Wymiary będziemy dostosowywać do minimalnych wymiarów wymaganych przez Przewoźników.
Nazwę nadawcy możesz edytować w Książce adresowej, którą znajdziesz tutaj. W formularzu nadawczym automatycznie uzupełnimy pola w sekcji Dane na etykiecie adresem, który ustawisz w Książce adresowej jako domyślny lub danymi z ustawień Twojego konta Allegro. Gdy klikniesz [zmień], możesz wybrać dowolny, zapisany w książce adres lub dodać kolejny. Możesz też go zmienić w drugim kroku formularza nadawczego w polu: Adres przekazania.
Dziękuję za Twoją uwagę na temat pola zawartość, zmienimy to pole.
Aby zobaczyć listę zamówień, które nie zostały jeszcze nadane, przejdź proszę do Listy Zamówień i wybierz filtr [wymaga numeru przesyłki].
Dziękuję za Twoje uwagi, wszystkie są dla nas bardzo cenne i potrzebne, aby stworzyć najwygodniejsze narzędzie do nadawania przesyłek.
@la_nika Dziękuję za odpowiedź, niestety tylko częściowo zadowalającą (żeby nie było za słodko 🙂
Domyślam się, że "nowy" formularz wynika pewnie z chęci odcięcia się od Furgonetki (?), ale musicie się na nich trochę powzorować, bo mieli to naprawdę nieźle ogarnięte.
Kwestia "listy zamówień" - nie chodzi mi o zamówienia, które wymagają numeru przesyłki, tylko o masowe śledzenie przesyłek. W obecnym Wysylam.Allegro.pl jest do tego odrębna zakładka z listą już wysłanych przesyłek i aktualnym statusem - włącznie z powrotami i wszelkimi pośrednimi etapami dostawy.
Skoro nie ma jeszcze szablonu wysyłki, a nawet i gdy będzie, powinniście też dodać przy masowej wysyłce możliwość zastosowania zmian do wybranych/wszystkich edytowanych etykiet. Teraz chcę zmienić wymiar dla kilkudziesięciu przesyłek z domyślnego 1x1x1 cm na mój standardowy i to jest katorga.
@Totulo dziękuję za Twoją sugestię dotyczącą szablonu wysyłki, przekazuję ją do odpowiedniego zespołu!
Jeżeli chodzi o śledzenie zamówień wysłanych, aby je odnaleźć w Zamówienia przefiltruj proszę przez status "wysłane".
Aby sprawdzić szczegóły zamówionej przesyłki przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz zamówienie lub wpisz numer przesyłki w wyszukiwarce, po kliknięciu [szczegóły], przeniesiemy Cię na stronę Szczegółów zamówienia. W sekcji Przesyłki zobaczysz dokładne informacje na temat przesyłki (status, informacje na temat przewoźnika, szczegóły przesyłki wybrane w formularzu nadania Wysyłam z Allegro). W tym miejscu możesz też zamówić podjazd kuriera, jeśli w trakcie zamawiania przesyłki wybrałeś opcję “Bez podjazdu kuriera”, ponownie wydrukować etykietę lub usunąć przesyłkę, co będzie skutkowało jej anulowaniem.
Jeśli chcesz, aby status zamówień po nadaniu przesyłki przez Wysyłam z Allegro zmieniał się automatycznie na wysłane, możesz przejść do Ustawień w zakładce Zamówienia, a następnie zaznaczyć tę opcję w sekcji Zmiany statusów.
@la_nika Dziękuję za obszerną odpowiedź. Nadal jednak w dużej mierze obok pytania. Szanuję niemniej próbę łatania przez Ciebie, wystawioną na front, dziur programistycznych.
@la_nika napisał(a):Jeżeli chodzi o śledzenie zamówień wysłanych, aby je odnaleźć w Zamówienia przefiltruj proszę przez status "wysłane".
Aby sprawdzić szczegóły zamówionej przesyłki przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz zamówienie lub wpisz numer przesyłki w wyszukiwarce, po kliknięciu [szczegóły], przeniesiemy Cię na stronę Szczegółów zamówienia. W sekcji Przesyłki zobaczysz dokładne informacje na temat przesyłki (status, informacje na temat przewoźnika, szczegóły przesyłki wybrane w formularzu nadania Wysyłam z Allegro).
...przyznasz sama, że jest to rozwiązanie jakże dalekie od tak wygodnej i praktycznej listy statusów, jaką dotychczas zapewniała Furgonetka.pl poprzez Wysylam.Allegro.pl?
@Totulo dzięki 🙂 Przekażę to osobom odpowiedzialnym za wygląd nowego Wysyłam z Allegro. Być może będą mogli przedstawiać to wizualnie w podobnej formie jak w starszej wersji, ale niczego nie mogę obiecać. W nowej wersji wygląda to tak:
Dla mnie jest to przedstawione czytelniej, ale jest więcej klikania. Rozumiem też, że wolałbyś mieć listę, na której są szczegóły wszystkich przesyłek i żeby nie trzeba było wchodzić w szczegóły pojedyńczo?
Dla mnie jest to przedstawione czytelniej, ale jest więcej klikania. Rozumiem też, że wolałbyś mieć listę, na której są szczegóły wszystkich przesyłek i żeby nie trzeba było wchodzić w szczegóły pojedyńczo?
Tak, właśnie dlatego nazywa się to "masowym" 🙂
Taka szczegółowa (czytelniejsza, jak piszesz) karta przesyłki zresztą jest przecież również w starym Wysylam.Allegro.pl. Po prostu ucięliście listę przesyłek.
@Totulo czepiasz się. Miło być lepiej a wyszlo tak jak zwykle...
To jest niby czytelniejsze? Buahahahahahahahaha
Na liście nadanych przesyłek, szczególnie gdy wysyłamy paczki z 10 różnych adresów, od razu widzę czy kurier zawalił podjazd, czy jest jakiś problem z przesyłką (leży długo na sortowni bez zmiany statusu), czy została ona dostarczona.
"W drodze" u was odpowiada za:
- przesyłke którą kurier odebrał i wiezie na sortownię,
- przesyłkę leżącą na sortowni
- przesyłkę w drodze między sortowniami...
I to jest czytelne?! Proszę cię, nie wciskaj kitu doświadczonym sprzedawcom. Wiem, taki macie prikaz, by zachwalać tą "dobrą zmianę", ale są pewne granice...
Jak wydrukować etykietę w formacie A6 w nowym szablonie wysyłek. Jednego dnia drukowało w formacie A4 a raz w A6. Dzisiaj żeby wydrukować etykiety w A6 muszę przechodzić do starego formularza. Może zostawcie stary formularz równolegle do nowego przynajmniej na 6 miesięcy
Przyłączam się do tematu odnośnie szablonów wysyłki, bez tego to jakaś porażka.
@la_nika @ko_alka @mr_oma @nat_not @_HolaOla_
Nie no, jeszcze na domiar złego dziś postanowiliście zmienić pobieranie etykiet z PDF na ZIP. Teraz żeby wydrukować etykiety trzeba dodatkowo każdą kolejno najpierw rozpakować po pobraniu...
No, nie idźcie tą drogą! Proszę o zmianę na pobieranie PDF.
@Totulo W pliku ZIP znajduje się etykieta i protokół odbioru. W tym momencie nie ma możliwości pobrania wyłącznie etykiety - przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.
Jak wydrukować etykietę w formacie A6 w nowym szablonie wysyłek. Jednego dnia drukowało w formacie A4 a raz w A6. Dzisiaj żeby wydrukować etykiety w A6 muszę przechodzić do starego formularza. Może zostawcie stary formularz równolegle do nowego przynajmniej na 6 miesięcy
@PAFT Cześć. Formaty etykiet ustawisz w Ustawieniach Zamówień -> Wydruk etykiet -> Wysyłam z Allegro. Zmień format i kliknij "zapisz", a kolejne etykiety będą już automatycznie zapisywać się w wybranym przez Ciebie formacie.
Etykiety generują się zgodnie z ustawieniami w formatach A6 lub A4
W temacie, gdzie w nowym układzie widoku będzie możliwe odnalezienie listy przesyłek gotowych do wysłania ( już po wprowadzeniu wszystkich parametrów i skorzystaniu z opcji zapisz na później) , w starym widoku taka lista była pod linkiem https://wysylam.allegro.pl/konto/do_wyslania , korzystając z "nowego" formularza po zapisaniu przenosi do podstrony ze wszystkimi zamówieniami. Następnie żeby odnaleźć listę przesyłek do nadania które zostały zapisane na później nie jestem w stanie do nich dotrzeć w nowym widoku a jedynie przez powyższy link który już nie długo nie będzie działał. Jak to będzie rozwiązane w nowym widoku ? @la_nika @ko_alka @mr_oma @nat_not @_HolaOla_
@rafform Sprawdzisz to w zakładce Zamówienia 🙂 Jeśli chcesz zobaczyć listę zamówień, które nie zostały jeszcze nadane, przejdź do Listy Zamówień i wybierz filtr [wymaga numeru przesyłki]:
Niestety ale odpowiedź da nie jest rozwiązaniem problemu, nie chodzi o przesyłki które wymagają numeru lub nadania ale o te które już zostały wprowadzone - czyli podana waga wymiary itd. ale nie został jeszcze określony np. dzień i godzina przyjazdu kuriera.
W przypadku kiedy przesyłki są dodawane sukcesywnie w ciągu całego dnia z nowych zamówień do takiej listy, można było później zaznaczyć z tych przygotowanych wybrane i wskazać dzień i godzinę podjazdu kuriera a co za tym idzie wygenerować zbiorczo etykiety. W poprzednim widoku taka lista była (https://wysylam.allegro.pl/konto/do_wyslania) w zakładce dodane przesyłki. W obecnym formularzu nie ma takiej listy, po zaznaczeniu ponownie w zakładce zamówień przygotowanych już przesyłek i wybraniu NADAJ WIELE - przenosi po raz kolejny do nowego formularza w którym nie ma wprowadzonych parametrów a dodatkowo pojawia się informacja - "Dla tego zamówienia utworzono przesyłkę " - ale nie ma żadnego odnośnika do listy takich przesyłek.
W nowym widoku nie będzie takiej opcji, wówczas chyba nie będzie możliwe wcale wygenerowanie etykiet i wybranie godziny podjazdu kuriera dla wcześniej zapisanych przesyłek - jak już zostanie wyłączony stary widok? Czy może taka będzie dodana w Abonamencie; ale o tym głośno nikt tu za pewne nie wspomni.
@rafform Prawidłowo pokierowałam Cię do zakładki Zamówienia z filtrem "wymaga numeru przesyłki". Zapisanie formularza na później powoduje, że po jego ponownym otwarciu podstawiane są zapisane już wcześniej dane - czyli wspominaną wagę, wymiary itp.
Natomiast jeśli przesyłka nie jest jeszcze zamówiona, to trzeba przejść do podsumowania i dopiero ją zamówić (z podjazdem kuriera lub nie).
Z tego powodu zamówienia zapisane na później są traktowane jako całkiem nowe. Sytuacja, o której piszesz, to sytuacja, w której nadałeś już przesyłkę (masz już etykietę), ale nie zamówiłeś jeszcze dla niej podjazdu. Stąd pusty formularz - bo chcesz nadać zupełnie nową paczkę. I stąd informacja "Dla tego zamówienia utworzono przesyłkę".
Jeśli chcesz tylko domówić podjazd do zamówionej już przesyłki, to powinieneś ją odnaleźć, a następnie wejść w Szczegóły i kliknąć "Zamów podjazd".