Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
z początkiem roku przeprowadziliśmy się na nowy magazyn. W książce adresowej Wysyłam z allegro zmieniliśmy adres na nowy ale niestety kurier UPS, który zabiera paczki allegro one, DHL oraz DPD nie przyjechali pomimo zamówienia ich. Nie mamy z nimi umów własnych. Co można w takiej sytuacji zrobić? Czy allegro jest w stanie pomóc w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
Dzień dobry @hurtkosmetyki_pl, czy macie informację, że nie przyjechali, ponieważ nie wiedzieli o zmianie adresu? Podaj proszę przykładowy numer przesyłki do której był zgłoszony podjazd, a nie został wykonany.
Dzień dobry,
numery przesyłek z dzisiaj:
A000BN6PZ9
A000BN6O37
,które pomimo zmiany w książce adresowej Wysyłam z allegro mają stary adres. Nie wiem jak zamówić w takim razie kuriera po odbiór paczek na nowy adres.
@hurtkosmetyki_pl kwestię niezrealizowanych podjazdów jeszcze wyjaśniam natomiast jeśli chodzi o samą zmianę danych w książce adresowej to kluczowe jest w jaki sposób zamawiasz przesyłki? Bezpośrednio przez Wysyłam z Allegro, czy przez API lub integratora?
Zmiany w książce adresowej nie działają wstecz, czyli jeśli zamówiłeś paczki przed zmianą adresu, a podjazd chcesz zamówić już po zmianie adresu, to się nie uda. Druga kwestia to jeśli nadajesz przesyłki przez API lub zewnętrzne oprogramowanie to adres musisz zmienić również tam - książka działa tylko na ustawienia w Wysyłam z Allegro.
Udało się i na szczęście przyjechał kurier allegro one. Co do zmian to zauważyłem, że nie działa to wstecz ale zmieniłem adres nadawania w poniedziałek, a kolejne zamówienia i tak są przypisane na stary. Stworzyłem nowy punkt, a stary usunąłem więc zobaczymy jutro czy zaskoczy. Co do API to tak, oprócz allegro one to wszystkie tworzymy w baselinkerze więc tam też zmieniliśmy adresy.
Pozdrawiam
@hurtkosmetyki_pl w porządku, w takim razie gdyby problemy z podjazdami nadal występowały daj proszę tutaj znać. Czy kwestię niezrealizowanych podjazdów mam wyjaśniać, czy wszystko w takim razie jest już w porządku?
Co do Allegro ONE to jestem w trakcie realizacji stałego podjazdu więc rozwiąże to problem. InPost przyjeżdża, UPS, Fedex, DPD również, więc zostaję DHL. Nie mieliśmy jeszcze możliwości zamówienia go na nowy adres, aby przekazać kierowcy żeby zaglądał codziennie do Nas, więc jeśli nie problem to w kwestii dhl można spróbować wyjaśnić.
Pozdrawiam
@hurtkosmetyki_pl to umówmy się tak, że jeśli zamówisz podjazd w DHL na nowy adres i kurier się nie pojawi to wówczas będziemy działać. W tej chwili bez zleconego podjazdu nie mamy podstaw do interwencji.
Mam kolejne pytanie odnośnie przesyłki allegro ONE. Kurier nie zabrał paczki A000BQ13B0 twierdząc, że nie może jej wziąć bo przesyłki zamówione do 12 na dzisiaj może wziąć, a po 12 nie może wziąć. Nie rozumiem do końca dlaczego jej nie wziął skoro i tak zabierał resztę przesyłek. Z uwagi na godzinę 15 mogła by nie dotrzeć do klienta dzisiaj ale przynajmniej jutro by dotarła, a tak to wyślemy ją dopiero w poniedziałek czyli klient dostanie ją we wtorek czyli 4 dni po czasie.
@hurtkosmetyki_pl Dzięki za zgłoszenie. Zweryfikuję to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry,
czy już coś wiadomo na temat odbioru paczek?
Pozdrawiam
@hurtkosmetyki_pl niestety nie mamy jeszcze nowych informacji, ale przypomniałam się z Twoją sprawą, także na pewno będziemy interweniować w oddziale.
Witam z powrotem.
Ciąg dalszy problemów z allegro ONE.
Prowadzimy równoległą sprzedaż w formie dropshippingu z hurtownią znajdującą się w innym mieście. Właśnie otrzymałem informację, że kurier odmówił odebrania tej paczki. Zaznaczam, że faktycznie na samej etykiecie widnieje adres nasz, a nie hurtowni więc może to jest przyczyną.
Numer przesyłki: A000D86Z00
Proszę o weryfikację i pomoc w odebraniu przesyłki od odbiorcy.
@hurtkosmetyki_pl Weryfikujemy tę sprawę.