Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dlaczego zmieniacie kwestie, które są dobre? Dotychczas mieliśmy czytelny, wizualny wskaźnik budżetu dziennego jaki nam pozostał dla każdej kampanii, a teraz mamy jakąś mamałygę, która w sumie nie wiadomo co oznacza. Przy każdej kampanii pokazuje mi pozostały budżet przekraczający ten dzienny i w sumie nie wiadomo co on w ogóle oznacza, bo sam czas trwania kampanii też nie współgra ze wskaźnikiem 'zostało'. Mieliśmy fajny wizualny wgląd w to jakie jest zainteresowanie poszczególnym segmentem reklamy, a mamy to ...
I jeszcze ten komunikat:
"Nowy widok budżetu
Zmieniliśmy status budżetu dziennego, teraz szybciej możesz sprawdzić czy Twój budżet się wyczerpał. Rozwiń kampanię by sprawdzić ile budżetu dziennego Ci zostało."
Jest zupełnie na odwrót. Dostaliśmy nieczytelny status, który nic nam nie pokazuje.
@Alora-Hurtownia Cześć! Dziękuję bardzo za Twoje uwagi — przekazuję je do odpowiedniego zespołu.
Dziękuję 🙂
Wyłączyła mi się dzisiaj jedna kampania - komunikat 'budżet wymaga uwagi' - kampania, która jak dotychczas ANI RAZU nie wyczerpała limitu dziennego. Mam uwierzyć w to, że nagle Klienci częściej klikają produkty, a nie w to, że po raz kolejny Wasze innowacje rzucają nam kłody pod nogi?
Tracę w tym momencie potencjalnych Klientów w okresie na, który większość przygotowuje się miesiącami, a Wy nagle implementujecie znaczną zmianę w ekosystemie reklamowym na którym bazuje większość Sprzedających. To są jakieś kompletne jaja!
-Wyłączona kampania
-Nieczytelne statusy poszczególnych kampanii
-Błędne dane w podglądzie pozostałego budżetu,
bo jak pozostały budżet dzienny może być dwa razy większy, niż maksymalny budżet dzienny.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy dział techniczny w ogóle robi jakiekolwiek back-testy? Cała ta zmiana wygląda jakby ktoś dostał pod nos kod do edycji, nie mając przy tym żadnej wiedzy o UX. Zwykła fuszera, którą testują Klienci, czyli w tym przypadku my, Sprzedający.
@Alora-Hurtownia Najmocniej Cię przepraszam za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Przywróciliśmy poprzedni widok budżetu dla kampanii ADS. Mam nadzieję, że teraz informacje są wyświetlane poprawnie.
A ile złotówek przeznaczacie na budżet dzienny ?
Zależnie od grupy kampanii: 30/50/30/30
140zł dziennie ?
Tak. ROI na poziomie 18/19 PLN
A macie tak że budżet zostaje nie wykorzystany w ciągu dnia ?
Jedna kampania w której mamy swoje top produkty jest 'zjadana' codziennie (50 zł), druga (30zł) w 80%, natomiast dwie ostatnie średnio w 20-30%.
Ale wyglądu panelu allegro ads nie musieliście już zmieniać 😞
W moim przypadku teraz jest dużo więcej klikania... Nie można od razu podejrzeć czy coś się klika bez rozwijania grup reklam.
Ręce opadają z tymi zmianami. Jedno poprawią a kilka rzeczy zepsują.
Teraz dla wyłączonych grup reklam mamy czerwony napis "zostało 0,00 zł" oraz **piiip**yczny tekst "wykorzystano budżet dzienny grupy reklam" - ciekawe jak wykorzystano jak nie włączono ;).
Poprzednie bargrafy były zdecydowanie bardziej czytelne - ktoś kto zajmuje się interfejsem użytkownika powinien zająć się uprawianiem szkodnictwa w innym miejscu bo nie ma pojęcia co robi.