Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
numer zamówienia 83c8a791-2d37-11ed-8f1f-9fde9a25d182. Na poczcie powiedzieli, że nie można wysłać, ponieważ w ich systemie nie ma danych odbiorcy.
A skąd masz etykietę do tego zamówienia?
przez NADAJ PRZESYŁKĘ
@TwojStyl99 Czy ta etykieta była generowana w Wysyłam z Allegro?
TAK
@TwojStyl99 a zaznaczyłeś właściwą Pocztę? Bo jak zaznaczysz nie tą na której nadajesz to nie przyjmą.
Tak, bo zrobiłem 2 etykiet na 2 opakowania. Jeden pakiet można wysłać, drugiego nie można wysłać
Nadałeś tylko jedną paczkę. Teraz musisz nadać drugą paczkę z innym kodem kreskowym niż ten kod z pierwszej paczki.
czy mam zrobić inną etykietę i spróbować wysłać jutro ponownie?
@TwojStyl99 Dostałam informację, że w naszym systemie przesyłka nr 00159007738164578674 ma wszystkie dane i została już nadana. Jeśli masz jeszcze jedną etykietę, z którą jest problem, podaj mi proszę numer tej przesyłki.
pani na poczcie nie przyjmowała paczkę. Paczka jeszcze nie wysyłana
@TwojStyl99 To numer, który podałam wyżej, czyli przesyłki, która została nadana. Na tej samej etykiecie nie nadasz drugiej paczki.
Mam tylko jedną paczkę i nie mogę jej wysłać. Dałem go na poczcie, zeskanowali kod, ale w ich systemie nie było danych odbiorcy, więc zwrócili mi paczkę. Wysłałem też dziś na poczcie kolejną paczkę i miałem prawie ten sam problem. Ta paczka ma , ale za mało danych odbiorcy, ale nadal odbierają i wysyłają. Przesyłka nie została wysłana bez żadnych danych odbiorcy w ich systemie, po prostu pokazali mi na swoim komputerze.
tak, ale paczka dalej nie idzie
właśnie zeskanowali kod i zwrócili mi paczkę, ponieważ nie było danych klienta
@TwojStyl99 Jeśli paczka fizycznie nie jest nadana, a w systemie widnieje jako nadana, najlepiej wyjaśnij to z przewoźnikiem. Tutaj znajdziesz kontakt.