anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obcinanie zasięgów.

retrownia-sklep
#8 Zapaleniec#

Witam,

od dwóch lat prowadzę mały sklep na allegro. Widoczność moich ofert od początku działalności do ostatniego czasu to było pomiędzy 500-1500 odsłon dziennie przy 350-500 ofertach.

Jakiś czas nie sprawdzałem tych statystyk aż do dziś gdzie zobaczyłem że nagle z tygodnia na tydzień zasięgi zaczęły gwałtownie spadać do, uwaga, 80-150 odsłon dziennie przy około 400 ofertach.

Rozumiem, że generalnie allegro nie dba o małych sprzedawców bo generują niewielki dochód no ale chciałbym się dowiedzieć dlaczego obcinacie zasięgi nagle o 80-90%. Dodam, że zawsze płacę terminowo a ostrzeżeń przez ten czas miałem dosłownie kilka i to o jakieś **piiip**oły totalne dotyczące zdjęć.

P.S. Jeśli moderatorzy chcą napisać abym poprawił ocene sprzedaży to nie ma sensu się z Wami o to kłócić bo ja jak otrzymam na miesiąc jedną ocene 4/5 gwiazdek to mi ocena spada o 130 punktów z powodu tego że jestem malutkim sprzedawcą a duże firmy przy kilku negatywach miesięcznie będą miały lepszą ocene ode mnie.

Liczę na normalną odpowiedź rzeczową a nie teksty, że regulamin dla wszystkich jest równy, bo nie jest.

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

ETHome
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nie wiem dlaczego się zmienia coś co było dobre ? ilość wizyt - czyli zmieniliście z odsłon na uników ( unique users ) - ale po co ? jak informatycy nie mają co robić to niech napiszą program wyłapujący w tytułach założonych produktów słowa 'zobacz opis' albo 'uszkodzony' bo dość dużo tego jest. Rozumiem że raport uu też jest ważne ale może można było DODAĆ raport a nie go zamienić ??? 

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

powiedzcie - jak mogę sprawdzić liczbę wyświetleń - w dłuższym czasie ?

w sprzedaż --> obsługa zamówień --> Moja sprzedaż = moje wyniki na Allegro widze tylko skalę ostatnie 7 dni oraz ostatnie tam 4 tyg.

 

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

aha dodam ,że u mnie nie pokazuje wizyt z wtorku i środy tam - pokazuje zero.

oznacz moderatorów

ETHome
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  a teraz już od 27go nie ma raportu.... może można zawiadomić dział techniczny ???brak raportu od 27 06a.png

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

potwierdzam - nie ma od 27mego 

oznacz moderatorów

kowalt300
#8 Zapaleniec#

Dostałem na meilu identyczna odpowiedz. W ogole wszystkie odpowiedzi moderatorow sa regułkami kopiuj/wklej. Zadnej informacji tu sie nie otrzyma , wydaje mi sie ze nie odpowiadaja nam ludzie tylko bot czaty bez kituu

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

właśnie sobie porównuje to o czy piszecie i na moim koncie jest to samo. do tego mamy już Październik wiec to nie jest sezonowość.

ja się przenoszę na swój prywatny sklep bo nawet klienci stali piszą do mnie ze moje oferty są nie widoczne - ze klikają po nazwie moich topowych produktów i im nie wyskakuje tak jak zawsze. sprzedaż spadla w ostatnim pół roku o 80% to nawet na abonament się nie uzbiera:/ 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Biale_Stokrotki allegro zaczyna wspierać duże firmy co korzystają z ich usług Fulfilumen, dostawy, płatności odroczone, małe firmy w sortowaniu są pomijane i powoli sami odejdą przez wygórowane wymogi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

trudno stracą wiele klientów - sama kiedyś zamawiałam tylko na allegro a teraz widzę ze na prywatnych sklepach jest taniej albo taka sama cena i darmowa przesyłka 

odbije się im to ...

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

ale duzi umieją liczyć - jak im się nakazuje porównywać do najtanszych ofert to oni to mają w d...  A wiemy ,ze tym jest katalog produktów. 

Nawet wczoraj rozmawiałem ze znajomym co prowadzi sprzedaż na Allegro - nieco  wiekszy biznes bo w tysiacach zamówień miesięcznie - i mówi ,że to już końcóweczka zabawy z tym. Jak to nazwał - "grażyny" są coraz bardziej rozszczeniowi - potrafią kupić na smarta - potem oddać połowe - oni traca czas na zwroty i bujanie się. Inwestują w własny sklep i raczej biznes niż end user.

oznacz moderatorów