Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o udzielenie informacji kiedy zostanie wysłana oficjalna komunikacja ze strony Allegro, że należy odpowiadać na każdą wiadomość kupującego w dyskusji w ciągu 24 godzin (pomimo braku takiego zapisu w regulaminie), w przeciwnym razie zostanie nałożona blokada sprzedaży.
Nie ma w regulaminie?
10.2.
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy według prawa właściwego dla kraju rejestracji albo miejsca stałego pobytu Sprzedającego.
Nie ma.
"Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego" - to nie jest równoznaczne z tym, że masz obowiązek odpowiadania na każdą wiadomość klienta.
Jeśli klient odpowie Ci w dyskusji "dziękuję", masz obowiązek napisać po nim "ja również dziękuję", w przeciwnym razie dział bezpieczeństwa według tego co twierdzi ma prawo do zablokowania konta i otrzymasz 150 ujemnych punktów w jakości sprzedaży. Wiedziałeś o tym?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o odpowiedź, kiedy sprzedający zostaną ostrzeżeni, że mają obowiązek odpowiadać na KAŻDĄ (bez wyjątku) wiadomość kupującego w dyskusji, bo tak interpretuje punkt 10.2 dział bezpieczeństwa. My przez 10 lat prowadzenia sprzedaży na Allegro nie byliśmy tego świadomi, trzeba ostrzec innych i to pilnie.
Nigdy, było to poruszane każda wiadomość od kupującego w dyskusji jest traktowana tak że czas leci od nowa i masz się odnieść załóż sobie autoresponder
Podaj źródło i zapis z regulaminu Allegro, bo póki co wypowiadasz się bez podparcia faktami.
10.4.
Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy według prawa właściwego dla kraju rejestracji albo miejsca stałego pobytu Sprzedającego.
To nie jest punkt na który powołuję się w tej sytuacji Allegro. Konsultanci z pseudo "działu bezpieczeństwa" interpretują tak punkt regulaminu 10.2, który brzmi
"Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego"
A jednak w praktyce to nie jest 24 godziny od skierowania zarzutów przez Kupującego, a 24 godziny od KAŻDEJ WIADOMOŚCI w dyskusji.
Więc albo niech poprawią sobie regulamin, albo wyślą oficjalną komunikację do sprzedających, bo w przeciwnym razie Ci, nieświadomi, zaczną widywać nakładane na swoje konta blokady. Piszę to w imieniu społeczności, myślę, że nikt nie chciałby zastać zablokowanego konta w weekendowy poranek za coś co nie ma miejsca w regulaminie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W dalszym ciągu nie widzę informacji o tej bardzo istotnej komunikacji. Proszę zabrać głos.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego ignorujecie ten istotny dla wszystkich sprzedających temat? Chyba warto byłoby uprzedzić ich, że Allegro nakłada blokady na konto bez podstaw w regulaminie Allegro np. za brak podziękowań klientowi za jego wiadomość.
@O-CLOCK po każdym wpisie kliemta w dyskusji otrzymujesz wiadomość e- mail ,zapoznaj się z jej treścią .
Tak, to prawda, ale czy jeżeli odpisuje on na Twoje pytanie, przykładowo: Woli Pan, abyśmy ponownie nadali przesyłkę czy preferuje Pan zwrot pieniędzy?, a on odpowie "Poproszę o zwrot pieniędzy", to czy masz obowiązek odpowiedzieć na taką wiadomość? Jeśli tak, to na podstawie jakiego punktu regulaminu Allegro.
@O-CLOCK dla spokojności odpowiadam bo powiadomienie allegro brzmi ,,Masz nową wiadomość od kupującego w dyskusji. Odpowiedz jak najszybciej.
Wiem ,że to głupkowate ,ale jakiś dłuższy czas temu po rozwiązanniu problemu doszło do paradoksalnej sytuacji , klient podziękował , ja również , klient pozdrowił , ja również , klient przesłał ,, 🙂 ,, i żeby nie przeciągać puściłem kropkę w nadziei ,że nie zwróci uwagi .... ale nie !!! , puścił znak zapytania ,wówczas wyjaśnilem jaki obowiązek nakłada allegro na sprzedawcę i ucichło .
@mdrogeria Zerknąłem sobie z ciekawości na maila i nie ma tam nic o tym że muszę odpowiedzieć w ciągu 24 godzin ani, że muszę odpowiedzieć w ogóle.
Mówię oczywiście o mailu z powiadomieniem do otwartej już dyskusji - "Dyskusja - nowa wiadomość od..."
@komis-bell ot.... Pan Waść zerknie pod dzwonek .😁 24H masz w regulaminie .
@mdrogeria Wiem wiem 😁
Ale w mailu nie ma 🙈
Zachowaj spokój... Oni teraz myślą nad tym, jak wybrnąć z tej sytuacji - są dwa sprzeczne punkty.
Swoją drogą - wykup sobie autorespondera - samo Allegro to poleca (przynajmniej tak było wcześniej, odnośnie poleceń). Masz 100% odpowiedzi w czasie w dyskusjach i zapytaniach. A potem w dyskusji masz czas na udzielenie konkretnej odpowiedzi.
To nie jest tak, że w dyskusji kupujący napisze "dziękuję" i Ty mu nie odpiszesz i za to masz uwalone konto - to nie jest prawda. Musi być inna przyczyna.
Dyskusje najlepiej "załatwiać" od poniedziałku do piątku - wtedy odpowiadają w miarę konkretne osoby, czasem profesjonalne. Od piątku wieczorem, weekendy i święta - lepiej mieć już rozwiązaną sprawę. Wtedy do odpowiedzi zasiadają chyba jacyś praktykanci lub stażyści - to jest totalna porażka. A najgorsze jest to, że po podjęciu błędnych decyzji są potem "kryci" i Allegro w żaden sposób nie przyzna się do błędnie podjętej decyzji.
Nie za bardzo da się w tej sytuacji zachować spokój, kiedy bezpodstawnie zostaje nakładana blokada sprzedaży, a następnie dział bezpieczeństwa nie chce usunąć ujemnych punktów za "naruszenie" regulaminu, które nigdy nie miało miejsca, a co będzie skutkować utratą super sprzedawcy, bo w nowej jakości sprzedaży za taki błąd konsultanta Allegro sprzedający musi zapłacić -150 punktami, a maksymalna pula to tylko 500.
-To nie jest tak, że w dyskusji kupujący napisze "dziękuję" i Ty mu nie odpiszesz i za to masz uwalone konto - to nie jest prawda. Musi być inna przyczyna.
A no widzisz, niestety w moim przypadku tak było. A mianowicie zapytaliśmy klienta czy preferuje rozwiązanie A czy B. Odpisał "Poproszę rozwiązanie A". Po czym o godzinie 1 w piątkową noc do dyskusji wpadł konsultant i nałożył blokadę za brak odpowiedzi w ciągu 24 godzin podpierając to punktem 10.2 regulaminu Allegro, który każda inteligentna osoba jest w stanie poprawnie zinterpretować, że należy odpowiadać na zgłoszone problemy, a nie na każdą wiadomość klienta. Następnie odwołanie trafia do działu bezpieczeństwa, który choćby skały srały nie przyzna się do błędu swojego kolegi. Podobnie jak moderatorzy na tym forum, którzy po zapoznaniu się ze sprawą i zauważeniu, że ta akcja śmierdzi na odległość schowali głowę w piasek i kazali czekać na finalną odpowiedź działu bezpieczeństwa, który jak wspomniałam - zdania nie zmieni, bo to przecież wstyd się przyznać do błędu.
Wszystko wskazuje na to, że cała akcja została zainicjowana prawdopodobnie tak jak piszesz i o czym wiem również od znajomego, który pracuje w Allegro - że prawdopodobnie konsultant to jakaś studencina albo ktoś pierwszy lepszy z ulicy, bo nikt normalny nie chce pracować w supporcie tej firmy, więc biorą kogo popadnie). Szkoda, że nikt nie chciał po takich ludziach sprzątać, a to niestety jest precedens, który trzeba nagłośnić.
Dlatego w dalszym ciągu czekam na informację od moderatoów kiedy zostanie wysłana oficjalna komunikacja w sprawie błędu w zapisie punktu 10.2 regulaminu Allegro lub interpretacją tego zapisu przez Allegro inaczej niż wskazuje treść tego punktu.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego w dalszym ciągu nie widzę oficjalnej komunikacji w tej sprawie?