Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła produkt z dostawą za pobraniem Inpost - paczka nadana i odebrana w raz dokonaniem płatności. Zakup z 23 listopada 2023. Klientka napisała że z zamówieniem wszystko ok ale nie może wystawić komentarza bo na jej koncie zamówienie pokazuje się nadal "w przygotowaniu" i jednocześnie z komunikatem że paczka odebrana. Klienta nie może wystawić komentarza bo skoro przesyłka jest "w przygotowaniu" to tak jakby nadal nie kupiła/nie odebrała. U mnie dodatkowo to wpływa negatywnie na czas realizacji, bo paczka "wisi" w systemie od dawna. Przesyłka nadana Inpost z dodanym numerem śledzenia.
Co mogę z tym zrobić? Jak to naprawić?
@vegetalis Wygląda na to, że wprowadzono nieprawidłowy numer śledzenia (dodałeś numer 610089276301248314409720, którego nie widać w systemie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=610089276301248314409720). Zweryfikuj, czy jest to prawidłowy numer.
Dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłam numery i wszystko się zgadza, numer jest prawidłowy, w systemie inpostu widzę tę paczkę i ma status dostarczona. Co dalej robić? Czy Allegro może cos tu pomóc czy raczej Inpost?
@vegetalis Wejdź proszę w link wskazany przez Olę. Taki numer paczki nie istnieje.
Weszłam, sprawdziłam i potwierdziłam sytuację w Inpost.
Sprawa dotyczy przesyłki z listopada (dostarczona do klienta 25 listopada 2023) - po sprawdzeniu numeru paczki (jest poprawny) skontaktowałam się z Inpostem, który potwierdził że przesyłka została zrealizowana poprawnie ale nie będzie widoczna w śledzeniu ponieważ po 45 dniach śledzenie jest już niedostępne i taki komunikat będzie się wyświetlał. Ja natomiast mam potwierdzenie w swoim managerze paczek w systemie inpost, kiedy przesyłka została nadana i odebrana, poza tym - klient też potwierdził odbiór pobraniowy. Od strony Inpostu i Klienta sprawa jest poprawna, jedynie na allegro pojawia się problem, który wpływa negatywnie na mój czas nadania/dostawy - u klienta paczka widnieje jako "w przygotowaniu" i Klient nie może dodać opinii.
@vegetalis Skonsultujemy to i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry, mój problem nie został nadal rozwiązany - bardzo proszę o pomoc w tej sprawie
@vegetalis Paczkę musiałeś nadać nieprawidłowo, czyli np. nie przekazałeś zamaskowanego adresu mejlowego kupującego lub nadajesz przez jakieś narzędzie, które nie jest z nami zintegrowane. Żeby to sprawdzić, musielibyśmy wiedzieć, jak dokładnie nadajesz paczki (czyli zrzuty ekranu krok po kroku).
@ko_alka napisał(a):
Żeby to sprawdzić, musielibyśmy wiedzieć, jak dokładnie nadajesz paczki (czyli zrzuty ekranu krok po kroku).
Ja natomiast mam potwierdzenie w swoim managerze paczek w systemie inpost, kiedy przesyłka została nadana i odebrana
Paczki z zakupów allegro nadaję bezpośrednio w managerze paczek ręcznie dodając dane, które znajdują się przy kliencie w panelu zamówień Allegro. Nie korzystam z integracji. Paczka została nadana właściwie ponieważ klient otrzymał informację o nadaniu paczki, widział paczkę w swojej apce Inpost oraz paczkę odebrał, co też potwierdził.
Danych do wysyłki nie da się pomylić, w szczególności adresu e-mail, ponieważ można je jedynie skopiować, a bez tych danych system nie przepuści paczki. Nr paczkomatu, telefon oraz e-mail muszą być obowiązkowo podane. Wszystko w moim managerze paczek zgadza się z danymi podanymi przez klienta/allegro, nr śledzenia też był podany właściwy. Po stronie Inpost i wysyłki wszystko jest tak jak powinno.
Jak w takim razie rozwiązać sytuację? Czy po stronie allegro nie można tego zweryfikować i naprawić?