anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka nadana i odebrana a u klienta "w przygotowaniu" i brak możliwości komentarza

vegetalis
#8 Zapaleniec#

Klientka zakupiła produkt z dostawą za pobraniem Inpost - paczka nadana i odebrana w raz dokonaniem płatności. Zakup z 23 listopada 2023. Klientka napisała że z zamówieniem wszystko ok ale nie może wystawić komentarza bo na jej koncie zamówienie pokazuje się nadal "w przygotowaniu"  i jednocześnie z komunikatem że paczka odebrana. Klienta nie może wystawić komentarza bo skoro przesyłka jest "w przygotowaniu" to tak jakby nadal nie kupiła/nie odebrała. U mnie dodatkowo to wpływa negatywnie na czas realizacji, bo paczka "wisi" w systemie od dawna. Przesyłka nadana Inpost z dodanym numerem śledzenia.

Co mogę z tym zrobić? Jak to naprawić? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vegetalis Wygląda na to, że wprowadzono nieprawidłowy numer śledzenia (dodałeś numer 610089276301248314409720, którego nie widać w systemie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=610089276301248314409720). Zweryfikuj, czy jest to prawidłowy numer.  

oznacz moderatorów

vegetalis
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłam numery i wszystko się zgadza, numer jest prawidłowy, w systemie inpostu widzę tę paczkę i ma status dostarczona. Co dalej robić? Czy Allegro może cos tu pomóc czy raczej Inpost?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@vegetalis Wejdź proszę w link wskazany przez Olę. Taki numer paczki nie istnieje. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vegetalis
#8 Zapaleniec#

Weszłam, sprawdziłam i potwierdziłam sytuację w Inpost.

Sprawa dotyczy przesyłki z listopada (dostarczona do klienta 25 listopada 2023) - po sprawdzeniu numeru paczki (jest poprawny) skontaktowałam się z Inpostem, który potwierdził że przesyłka została zrealizowana poprawnie ale nie będzie widoczna w śledzeniu ponieważ po 45 dniach śledzenie jest już niedostępne i taki komunikat będzie się wyświetlał. Ja natomiast mam potwierdzenie w swoim managerze paczek w systemie inpost, kiedy przesyłka została nadana i odebrana, poza tym -  klient też potwierdził odbiór pobraniowy. Od strony Inpostu i Klienta sprawa jest poprawna, jedynie na allegro pojawia się problem, który wpływa negatywnie na mój czas nadania/dostawy - u klienta paczka widnieje jako "w przygotowaniu" i Klient nie może dodać opinii.  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vegetalis Skonsultujemy to i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

vegetalis
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mój problem nie został nadal rozwiązany - bardzo proszę o pomoc w tej sprawie

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vegetalis Paczkę musiałeś nadać nieprawidłowo, czyli np. nie przekazałeś zamaskowanego adresu mejlowego kupującego lub nadajesz przez jakieś narzędzie, które nie jest z nami zintegrowane. Żeby to sprawdzić, musielibyśmy wiedzieć, jak dokładnie nadajesz paczki (czyli zrzuty ekranu krok po kroku). 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka  napisał(a):

Żeby to sprawdzić, musielibyśmy wiedzieć, jak dokładnie nadajesz paczki (czyli zrzuty ekranu krok po kroku). 



 Ja natomiast mam potwierdzenie w swoim managerze paczek w systemie inpost, kiedy przesyłka została nadana i odebrana

________
Κώστας
oznacz moderatorów

vegetalis
#8 Zapaleniec#

Paczki z zakupów allegro nadaję bezpośrednio w managerze paczek ręcznie dodając dane, które znajdują się przy kliencie w panelu zamówień Allegro.  Nie korzystam z integracji. Paczka została nadana właściwie ponieważ klient otrzymał informację o nadaniu paczki, widział paczkę w swojej apce Inpost oraz paczkę odebrał, co też potwierdził. 

Danych do wysyłki nie da się pomylić, w szczególności adresu e-mail, ponieważ można je jedynie skopiować, a bez tych danych system nie przepuści paczki. Nr paczkomatu, telefon oraz e-mail muszą być obowiązkowo podane. Wszystko w moim managerze paczek zgadza się z danymi podanymi przez klienta/allegro, nr śledzenia też był podany właściwy. Po stronie Inpost i wysyłki wszystko jest tak jak powinno. 

Jak w takim razie rozwiązać sytuację? Czy po stronie allegro nie można tego zweryfikować i naprawić? 

     

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów