anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena kupującego za koszty wysyłki

revinsky0
#9 Pomysłodawca#

Drodzy Sprzedający i Administracjo,

jak dużo tematów odnośnie ocen kupujących musi być założonych by zaszły jakieś zmiany w tym temacie? Jako sprzedawcy, dwoimy się i troimy by zadowalać klientów, ustawiamy dostawy za najniższe kwoty, sami płacąc za ich pakowania, koszty i czas wożenia paczek do kurierów etc. 

Kilka złoty za przesyłkę to dużo w mniemaniu kupujących skoro mogą wystawiać subiektywne oceny od 1 do 5? Np. dwie gwiazdki za przesyłkę 5,90 zł? Do czego to dąży? Paczki są z reguły na następny dzień, są pakiety Smart za 0 zł, darmowe zwroty i dalej można zgłaszać niezadowolenie?

A Allegro dalej będzie stało po stronie Kupujących, biernie się przyglądając, tłumacząc, że nie ma podstaw do interwencji w takich błahych sprawach. Dla nas to nie są tylko "błahostki", bowiem stosując się do zasad uzyskania SuperSprzedawcy, gdzie próg jest i tak bardzo wysoki, można znowu odwlec na miesiąc zgłoszenie się, ponieważ jakiemuś Kupującemu nie pasuje przesyłka za 5 zł...

Moim zdaniem, mam nadzieję też jak i wielu sprzedającym, odpowiadałby pomysł stworzenia automatycznych ocen na 5, kiedy ustawia się najniższe, zryczałtowane kwoty przesyłek.

Skoro kupującym to wszystko jedno czy 1 gwiazda czy 5 w takich obszarach, to czemu tego nie zaaktualizować i wyjść na przeciw sprzedawcom?

Liczę na rzetelną dyskusję.

z poważaniem,

jednogwiazdkowy sprzedawca

oznacz moderatorów
65 ODPOWIEDZI 65

pinsplash
#21 Demiurg#

@glenmoranghie nie, nie , nie  ( czy już mówiłem : nie? ). Przykład  z życia. Ktoś mieszka na daleko poza miastem. Do poczty czy Inpostu ma daleko, ale kurier przyjeżdża codziennie. Dla niego i jego biznesu - kurier to optymalna opcja. Dlaczego ma być za to karany??

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

A co to obchodzi kupującego? W imię czego kupujący ma być obarczany kosztami lenistwa sprzedawcy?

oznacz moderatorów

AQUAFISH1
#10 Popularyzator#

A ja powiem tyle. Allegro - usuńcie w końcu ocenę kosztów wysyłki. Dlaczego UOKiK się jeszcze tym nie zajął? Do jasnej... Kupujący dokonując zakupu godzi się na dane koszty wysyłki. Nie podoba sie? Kupuj u innego. Jakoś w sklepach internetowych nikt nie narzeka, że płaci 13 zł za paczkomat czy 18 zł za kuriera (bo takie są często ceny) ale narzekają, że dany sprzedawca nie ma smarta (dlatego obniżają ocenę) lub że ma za drogo...bo najlepiej gdyby sprzedawca dopłacał do czyjegoś zakupu. To jest skandal. Allegro moim zdaniem tym systemem ocen łamie przepisy o ochronie praw konkurencji. Pozwala kupującym na dowolne kreowanie nawet fałszywej rzeczywistości. To może zróbmy jeszcze ocenę "jakoś opisu", "konkurencyjność" i "czy lubię sprzedawcę"?. Osobiście współczuję sprzedawcom. Naprawde współczuję. A szczególnie tym nowym bo konkurencja zjada Was na śniadanie waląc Wam negatywami do fałszywych zakupów.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Mnie osobiście jeden taki "złoty klient" wyjaśnił że uwala każdego u którego kupi a nie ma smarta bo taką ma zasadę.

oznacz moderatorów

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

Ja się zastanawiam jak można klienta poinformować (w opisie gdzieś czy coś) dlaczego tego smarta nie ma. Klienci myślą, że smarta nie ma bo sprzedawca nie chce go udostępnić, a nie dlatego, że allegro mu nie daje takiej możliwości. 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Osobiście ma taką informację w zakładce w zakładce "O sprzedającym" ale to nic nie daje,  bo kupujacy rzadko sprawdzają tam informacje i w rezultacie co drugi komentarz mam obcięte 1 , dwie a nawet cztery gwiazdki właśnie za brak smarta. Kiedys jedna z moderatorek, bardzo przytomnie poradziła mi, że moge wysyłac bezpłatnie. Super smieszne. Bo gdybym wysyłała bezpłatnie to zamiast zarobic 2zł musiałabym dołożyć, róznie, raz 10 groszy a raz 2zl. To się zupełnie nie kalkuluje.  Więc owszem do "obcinaczy" piszę uprzejmy e-mail, że smarta  nie mamy, bom apteką, a tym allegro smarta zabralo urzędowo i odgórnie. Jeden pisze w odpowiedzi, że nie wiedział i usunie tę ocenę, drugi nie nie odpisuje, a trzeci, że to ostatni jego zakup. No i zapraszam na listę osób działających na szkodę firmy. 

Rozwiązaniem byłoby sztywne ustawienie kompletu gwiazdek dla tych co z urzedu nie maję smartów, ale jakos allegro sie nie kwapi.

oznacz moderatorów