anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena negatywna

kstach1
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Mam pytanie do sprzedających a mianowicie dostałem ocene negatywna 👎od kupującego z wszystkimi pozytwnymi gwiazdkami. Złożyłem wniosek do allegro a pani mi napisała tak :

"Dzień dobry

Rozumiem, że otrzymanie takiej opinii nie jest przyjemne i że dokłada Pan wszelkich starań, by Kupujący byli zadowoleni, niemniej jednak ta opinia nie narusza naszych zasad i nie mam podstaw do jej usunięcia.

Jeśli Kupujący skontaktuje się z nami bezpośrednio w sprawie oceny, podejmę decyzję o usunięciu oceny.

Zachęcam jednak do kontaktów z kontrahentem wierząc, że ostatecznie sprawa znajdzie swój szczęśliwy finał. "


Z kupującym próbowałem nawiązać kontakt z kupjącym ale jak wiadomo zawsze ma to w głębokim poważaniu, mieliście podobny przypadek ?? Jestem zażenowany i delikatnie mowiąć zdenerwowany takim podejściem allegro do sprawy. Pozdrawiam wszystkich uczciwych sprzedających i kupujących.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@kstach1 ocena to rzecz bardzo subiektywna i w miarę możliwości staramy się w nią nie ingerować, chyba, że jest niezgodna z naszym regulaminem. Jeśli masz takie poczucie - możesz napisać odwołanie.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Może jednak spróbować po prostu dogadać się z klientem..? Bo o pomocy Allegro - zapomnij.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@kstach1  Zawsze wysyłam prośbę do kupującego o usunięcie komentarza.

Jak wejdziesz na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oceny poprawej stronie masz link POPROŚ O USUNIĘCIE. Kliknij i napisz do klienta.  U mnie  to działa. Jeżeli wiem, że nie zawaliłem, to od razu wysyłam prośbę.

Endrju
oznacz moderatorów

kstach1
#9 Pomysłodawca#

Tak zrobiłem niestety klient nie raczył zmienić oceny lub cokolwiek napisać. Chyba pozostanie pogodzenie się z taką oceną skoro allegro twierdzi że każdy może pisać i robić tutaj co się chcę bo klient wstał lewą nogą z łóżka więc napewno mają rację 😡😡

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Słyszałem że w przypadku kiedy wszystkie oceny gwiazdkowe są maksymalne a sama ocena końcowa negatywna to można to podpiąć pod błędne wystawienie oceny przez klienta i takie oceny All usuwa, widzę że jednak subiektywnie można pograć na fujarce..  absurd totalny

oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#10 Popularyzator#

Jeśli nie ma w opisie oceny wulgaryzmów lub dosadnych epitetów, to Kupujący mogą pisać i kłamać do woli. Masz napisane, że wysyłasz w 2 dni i faktycznie tak wysyłasz? To kompletnie nic nie znaczy, bo kupujący może w opisie negatywa napisać "Wysyłka po 7 dniach,  towar używany,  zero kontaktu ze sprzedającym". I co z tego, że masz dowody, typu numer nadania, nagranie z pakowania, biling rozmów telefonicznych - Allegro nie usunie tej oceny, bo nie ma w tej ocenie naruszenia ICH zasad. 

oznacz moderatorów

kstach1
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud  i co mi takie odwołanie pomoże? Skoro pan wyżej @daniel_net_pl można powiedzieć napisał w imieniu waszym odpowiedź na moje pismo. Ciśnie mi się kilka nieprzyjemnych słów na wasze podejście do nas (sprzedających).

oznacz moderatorów

OKAZJONET17
#7 Wielbiciel#

Witam w temacie.

Jeśli zrobiliście wszystko jak zadeklarowaliście w opisie oferty, oraz produkt nie odbiega od opisu proponuję zapoznać się z przepisem Art. 212 Kodeksu karnego oraz podpunktami i przedstawić go klientowi.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów