Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Zwracamy się z zapytaniem w sprawie reklamacji od klienta. Przy składaniu reklamacji z tytułu rękojmi, czyli reklamując towar do sprzedawcy na podstawie dowodu zakupu bez powoływania się na kartę gwarancyjną, obowiązek dostarczenia wadliwego towaru do sprzedawcy spoczywa na konsumencie. Zgodnie z procedurą, zapewniliśmy klientowi opcję zwrotu produktu poprzez udostępnienie mu etykiety zwrotnej, jednakże klient nie odesłał towaru. Reklamacja dotyczyła tylko jednego produktu z całego zamówienia, podczas gdy Allegro platforma zwróciła klientowi pełną kwotę całego zamówienia - Ochrona Kupujących. Jesteśmy sprzedawcami na wielu platformach i nigdy nie spotkaliśmy się z takim sposobem rozwiązywania sporów.
@aigostar_polska odrzuciliście reklamację w terminie ustawowym skoro nie odesłał?
Klient wysłał nam wiadomość ze skargą na Dyskusji 19 sierpnia. Tego samego dnia odpowiedzieliśmy klientowi, prosząc o odesłanie produktu. Dopiero 2 września klient poinformował nas, że nie odeśle produktu i zażądał bezpośredniego zwrotu pieniędzy. Dzisiaj Allegro platforma wymusiła zwrot pieniędzy za całe zamówienie.
nie odrzuciliśmy reklamacji
@aigostar_polska I w tym cały szkopuł.Nie odrzuciliście reklamacji w ciągu 14 dni ze względu na nieodesłanie produktu.Terminów niestety trzeba pilnować.Brak odrzucenia=reklamacja uznana.
Chociaż nie odrzuciliśmy reklamacji w wyznaczonym terminie 14 dni, to klient skarżył się tylko na jeden produkt. Allegro nie miała prawa siłą zwracać całej sumy zamówienia klientowi.
Dziś rano Allegro również się z nami skontaktowało. Wyjaśniliśmy powody sytuacji i poinformowaliśmy Allegro, że odmawiamy zwrotu kosztów za produkt, ponieważ nie otrzymaliśmy zareklamowanego towaru i nie jesteśmy w stanie zweryfikować zasadności reklamacji. Ale w końcu Allegro po prostu zwróciło klientowi kasę całego zamówienia.
@aigostar_polska Tyle że informacja dla Allegro nie ma znaczenia.Odrzucenie reklamacji musieliście złożyć do klienta w ciągu 14 dni.Zapewne dostalibyście nega ale Allegro Waszej decyzji nie mogłoby podważyć i żadne środki nie zostałyby zwrócone kupującemu.