anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odświeżenie etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry,

sprzedaż z Allegro Lokalne bez kosztów dostawy,bo z Allegro Smart

paczka nie została umieszczona w paczkomacie,ponieważ okazała się za duża na wybrany gabaryt,ale etykieta wykorzystana

po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta In Post-u etykieta została odświeżona 
co muszę zrobić,aby ponownie przygotować etykietę z poziomu Allegro ?
proszę o instrukcję dla laika
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magda_lena32 Cześć. 🙂 W tym przypadku odświeżenie nie wystarczy, ale usunęłam już dla Ciebie starą etykietę. Teraz wejdź w zakładkę Zamówienia od kupujących, odszukaj zamówienie i wygeneruj etykietę ponownie. 🙂 

W razie jakichkolwiek pytań daj znać! 

oznacz moderatorów
magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

jesteś Olu nieoceniona

dziękuję za pomoc

nie mogę jednak utworzyć nowej etykiety,pokazuje się komunikat :

Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety.

 

co mam zrobić?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magda_lena32 W tym momencie niestety tego nie zrobisz, dlatego muszę poprosić Cię o chwilę cierpliwości. W InPost trwają prace serwisowe. Przerwa potrwa od 18 do 19 czerwca. W tym czasie wygenerowanie etykiety nie jest możliwe. 

Spróbuj proszę nadać paczkę jutro 🙂 

Załączam również link do komunikatu o przerwie serwisowej: https://inpost.pl/aktualnosci-przerwa-serwisowa-18-19062023-w-godzinach-1800-0300-9h 

oznacz moderatorów
magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dziękuję 🌹

oznacz moderatorów