Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim użytkownikom . W piątek w zeszłym tygodniu zmieniłem nr konta na Payu , od razu przelałem 1,01 zł na wskazane konto . Do dzisiaj pieniądze nie doszły co jest moim zdaniem niemożliwe . Czekam już 6-sty dzień na weryfikację . Udało mi się sprzedać kilka niepotrzebnych przedmiotów i nie mogę wypłacić swoich środków . Dodam że wszystkie reklamację które miałem Allegro wypłacało od razu na kartę . Nie wiem dlaczego nie ma takiej opcji - życie stałoby się prostsze . Jestem użytkownikiem Allegro od 17 lat nigdy nie dostałem negatywnej oceny . Czy też czekaliście tyle czasu na weryfikację .
??
@Slow4You Cześć. 🙂 Weryfikacja nie mogła zakończyć się powodzeniem, ponieważ dane na koncie Allegro i koncie bankowym się nie zgadzają, a muszą być identyczne.
Konto Allegro jest założone na dane mężczyzny, z kolei przelew został zlecony z konta bankowego kobiety.
Jeśli jesteście małżeństwem, możesz dodać dane małżonki tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta - wtedy weryfikacja zostanie zakończona pozytywnie. 🙂
Dziękuję za szybką odpowiedż . Ja również jestem właścicielem tego konta mam pełnomocnictwo do korzystania z niego . Konto należy do mojej mamy i jest wspólne od kilku lat . Kupuję z tego konta na allegro bez żadnych problemów . Proszę o poradę co mogę w tej sytuacji zrobić by zażegnać ten mikro problem . Dziękuję pozdrawiam serdecznie .
@Slow4You Rozumiem, w takim razie prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego, na którym będą widoczne również Twoje dane (lub potwierdzenie przelewu + pełnomocnictwo): https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...
Dziękuję serdecznie . Jutro prześlę wymagane dokumenty + potwierdzenie przelewu .
Ostatnie lata nie używałem Allegro do sprzedaży niepotrzebnych przedmiotów . W tym czasie naczytałem się wiele negatywnych opinii na wykopie itd . Po kilku tygodniach śmiało mogę stwierdzić że to jest wszystko bujda co ludzie piszą w internetach . Mój problem z płatnościami PayU został rozwiązany w sposób błyskawiczny . Nie spodziewałem się tak dobrej obsługi klienta . Zero stresu , pełne zrozumienie . Do tego szybkość reakcji zespołu Allegro na mój problem i śmiało mogę stwierdzić że support jest na najwyższym możliwym poziomie . Dobra robota . Dziekuję serdecznie .
@Slow4You Bardzo dziękujemy za miłe słowa 💛 Cieszę się, że udało nam się szybko rozwiązać Twoją sprawę. 🙂
Jak widać odezwanie się tutaj załatwia szybko sprawę. Mam podobną sytuację, konto Allegro moje, wykonany przelew z konta męża. którego jestem współwłaścicielką, dosłany dokument potwierdzający ten fakt, a weryfikacja trwa już rok, może dłużej, nie pamiętam, konta nie używam z powodu braku wspomnianej aktywacji. Problem dotyczy aktywacji Przelewy 24.
@iwojanbor, czy dodałaś małżonka do danych konta Allegro? Zrobisz to w tej zakładce.
Kiedyś nie dodałam, nie było takiego wymogu, weryfikacja PayU przebiegła bez problemów. W tej chwili małżonek został dodany, ale czy weryfikacja Przelewy 24 zostanie przeprowadzana bez przesyłania po raz kolejny dokumentu, na którym widnieję jako współwaścicielka konta?
Jakoś tak miesiąc minął od mojej odpowiedzi, cierpliwie czekałam na odpowiedź, niestety zwrotnej nie otrzymałam, a Przelewy24H ciągle nieaktywne.
@iwojanbor W tym przypadku konieczne jest przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego (przez ten formularz).
Nie powinno tak być ponieważ po zmianie nr konta (oczywiście na takie że jest właścicielem) następuje 1-dniowa blokada bezpieczeństwa, więc: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_