anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od wielu dni czekam na weryfikację PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Slow4You
#10 Popularyzator#

Dzień dobry wszystkim użytkownikom . W piątek w zeszłym tygodniu zmieniłem nr konta na Payu , od razu przelałem 1,01 zł na wskazane konto . Do dzisiaj pieniądze nie doszły co jest moim zdaniem niemożliwe . Czekam już 6-sty dzień   na weryfikację . Udało mi się sprzedać kilka niepotrzebnych przedmiotów i nie mogę wypłacić swoich środków . Dodam że wszystkie reklamację które  miałem Allegro wypłacało od razu na kartę . Nie wiem dlaczego nie ma takiej opcji - życie stałoby się prostsze . Jestem użytkownikiem Allegro od 17 lat nigdy nie dostałem negatywnej oceny .   Czy też czekaliście tyle czasu na weryfikację . 
??

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Slow4You Cześć. 🙂 Weryfikacja nie mogła zakończyć się powodzeniem, ponieważ dane na koncie Allegro i koncie bankowym się nie zgadzają, a muszą być identyczne.

Konto Allegro jest założone na dane mężczyzny, z kolei przelew został zlecony z konta bankowego kobiety. 

Jeśli jesteście małżeństwem, możesz dodać dane małżonki tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta - wtedy weryfikacja zostanie zakończona pozytywnie. 🙂 

oznacz moderatorów
Slow4You
#10 Popularyzator#

Dziękuję za szybką odpowiedż . Ja również jestem właścicielem tego konta mam pełnomocnictwo do korzystania z niego . Konto należy do mojej mamy i jest wspólne od kilku lat . Kupuję z tego konta na allegro bez żadnych problemów . Proszę o poradę co mogę w tej sytuacji zrobić by zażegnać ten mikro problem . Dziękuję pozdrawiam serdecznie . 

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Slow4You Rozumiem, w takim razie prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego, na którym będą widoczne również Twoje dane (lub potwierdzenie przelewu + pełnomocnictwo): https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2... 

oznacz moderatorów
Slow4You
#10 Popularyzator#

Dziękuję serdecznie . Jutro prześlę wymagane dokumenty + potwierdzenie przelewu . 

oznacz moderatorów
Slow4You
#10 Popularyzator#

Ostatnie lata nie używałem Allegro do sprzedaży niepotrzebnych przedmiotów . W tym czasie naczytałem się wiele negatywnych opinii na wykopie itd . Po kilku tygodniach śmiało mogę stwierdzić że to jest wszystko bujda co ludzie piszą w internetach . Mój problem z płatnościami PayU został rozwiązany w sposób błyskawiczny . Nie spodziewałem się tak dobrej obsługi klienta . Zero stresu , pełne zrozumienie . Do tego szybkość reakcji zespołu Allegro na mój problem i śmiało mogę stwierdzić że support jest na najwyższym możliwym poziomie . Dobra robota .  Dziekuję serdecznie . 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Slow4You Bardzo dziękujemy za miłe słowa 💛 Cieszę się, że udało nam się szybko rozwiązać Twoją sprawę. 🙂 

oznacz moderatorów
iwojanbor
#7 Wielbiciel#

Jak widać odezwanie się tutaj załatwia szybko sprawę. Mam podobną sytuację, konto Allegro moje, wykonany przelew z konta męża. którego jestem współwłaścicielką, dosłany dokument potwierdzający ten fakt, a weryfikacja trwa już rok, może dłużej, nie pamiętam, konta nie używam z powodu braku wspomnianej aktywacji. Problem dotyczy aktywacji Przelewy 24. 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@iwojanbor, czy dodałaś małżonka do danych konta Allegro? Zrobisz to w tej zakładce.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
iwojanbor
#7 Wielbiciel#

Kiedyś nie dodałam, nie było takiego wymogu, weryfikacja PayU przebiegła bez problemów. W tej chwili małżonek został dodany, ale czy weryfikacja Przelewy 24 zostanie przeprowadzana bez przesyłania po raz kolejny dokumentu, na którym widnieję jako współwaścicielka konta?

oznacz moderatorów
iwojanbor
#7 Wielbiciel#

Jakoś tak miesiąc minął od mojej odpowiedzi, cierpliwie czekałam na odpowiedź, niestety zwrotnej nie otrzymałam, a Przelewy24H ciągle nieaktywne. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@iwojanbor W tym przypadku konieczne jest przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego (przez ten formularz). 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie powinno tak być ponieważ po zmianie nr konta (oczywiście na takie że jest właścicielem) następuje 1-dniowa blokada bezpieczeństwa, więc: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów