Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa s kupującym jest rozwiązania zakończył się dyskusje wczoraj, sam też poprosił żeby mi odblokowano konto bo zadziałał zbyt pochopnie. Kiedy będzie odblokowane bo chce wystawić oferty...
Na forum się tego nie dowiesz, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Już dwa dni pisze i nic.... A aukcje się kończą i nie mogę wznowić...
Czy może ktos z działu bezpieczeństwa tranzakcji jest i może mi powiedzieć dlsczego tak trudno odblokować mi konto skoro wszystko zostało ustalone, zrobiłem zwrot pełnej kwoty a nawet więcej bo było dwa razy plkuo teraz a ja na konto POK wysłałem dwa przelewy a kupujący narazie ma tylko jedną tranzakcje zwrócona? Czy ta trudne po nicku kupującego jest sprawdzić co i jak? Pani Magdalena z tego działu pyta mnie dlaczego zrobiłem dwie wpłaty, na co już wcześniej odpowiedziałem ze było dwa razy kupione na tą kwotę i dlatego taki zwrot i dwa zgłoszenia do POK przez kupującego. Jeśli to czyta ktoś z POK to bardzo bym prosił o odblokowanie konta bo już sam kupujący zakończył dyskusje do tej tranzakcji wczoraj i sam nawet prosił o odblokowanie mi konta bo uważa że nie potrzebnie zgłaszał to do POK a nie umówil się na zwrot przelewem prywatnie bo teraz musi 7 dni czekać na pieniądze bo ten program jest po to jak sprzedający nie chce zrobić zwrotu a my się umówili na zwrot a ja teraz nie mogę sprzedawać...
@TomafosMoże ktoś Ci pomoże @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not
@Tomafos A mail nie przyszedł, niestety my tu za mali(może z 1 wyjątkiem) musisz bombardować Allegro.
Mail przyszedł wczoraj, z tym że jak pisałem Pani Magdalena nie wie dlaczego wysłałem dwie wpłaty a przecież wcześniej napisałem dlaczego tak zrobiłem. A konto dalej zawieszone....
@Tomafos a dostałeś z allegro informacje że musisz zwrócić dwie wpłaty czy tylko jedną. Może w systemie widnieje na razie tylko jedna zaległość co do POK.
Dostałem dwa razy mail że kupujący zrobił zgłoszenie, na dwie tranzakcje. Ale teraz faktycznie widzę że wypłacono za jedną, nie wiem dlaczego. Co w takim razie? Dzwonić do kupującego czy jak? Bo dziwne ze tylko za jedną dostał zwrot zgłaszając dwie...
@Tomafosteraz jest taki problem że może druga rekompensata nastąpi w odstępie czasowym. Musisz dopytywać allegro co i jak. A teraz jest weekend i może dopiero w poniedziałek uzyskać odpowiedź.
Zadzwoniłem do kupującego że dostanie na razie jedną wpłatę, więc upomnie się o drugą pisząc do działu pomocy i opisze sytuacje. Wszystko fajnie poza tym że konto nadal wisi.
Bardzo dziękuję obsłudze z POK. Dziś sobota, wysłałem mail po 11 i już mam konto odblokowane po 17.To się nazywa obsługa. Dziękuję
Pozdrawiam obsługę POK.
Dodam jeszcze od siebie, że POK to dobre rozwiązanie, sam jestem nie tylko sprzedawcą ale też i kupującym. Widać na moim przykładzie to działa, i że zostałem takim królikiem doświadczalnym i trochę nerwów mnie to kosztowało bo byłem w tej sytuacji jako sprzedawca, to jestem za tym by nie zgodne z prawem tranzakcje usuwać. W moim przypadku było tak iż klient nie mógł przeczekać dłużej bo kwarantanna z powodu covid - 19 mojego pracownika opóźniła tranzakcje za co przepraszam. No ale takie mamy czasy.