Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! W jaki sposób liczona jest terminowość odpowiedzi na wiadomości klientów, raz procent wzrasta raz się zmniejsza, w efekcie straciliśmy super sprzedawcę. Nie przypominam sobie o jakichś opóźnieniach w odpowiedziach na wiadomości, odpowiadam przez centrum wiadomości. Może ktoś wie o co tu chodzi.
@LaniewscyShop Musisz odpowiadać na wszystkie nowe wiadomości w ciągu 24 godzin. Musisz też uważać, bo w Centrum wiadomości, w tej samej korespondencji może się pojawić pytanie do innej oferty, a wtedy także jest to traktowane jak nowa wiadomość.
Pytanie do innej oferty? Tzn...
Pytanie do innej oferty , co to znaczy
To znaczy, że ta sama osoba w te samej korespondencji może zapytać o inny przedmiot, a wtedy jest to traktowane jak nowa wiadomość.