anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferta na Allegro Lokalnie

Client:93117401
#7 Wielbiciel#

Klient kupił moją ofertę na Allegro Lokalnie z opcją przesyłki kurierskiej za pobraniem. Następnie po upływie dnia, w konwersacji poinformował mnie, że rezygnuje z zakupu, bo przedmiotowa oferta mu jednak nie pasuje. Nie anulował zakupu na moją prośbę. Co mogę zrobić, żeby system automatycznie przywrócił moją ofertę jako aktualną do sprzedaży.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL nie ma anulowania zakupu, masz potwierdzenie rezygnacji zakupu?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:93117401 Aby uniknąć takich sytuacji skasuj opcję "za pobraniem" > coraz więcej sprzedających likwiduje tą opcję w swoich przesyłkach > właśnie ze względu na takich "pseudokupujących"

System nie przywróci tego automatycznie > musisz wystawić ponownie > a jak zapłaciłeś prowizję to poprosimy o pomoc nasze miłe Panie >  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:93117401
#7 Wielbiciel#

Tak, niestety Allegro naliczyło mi koszta. A dowodem w sprawie jest jedynie konwersacja z klientem na platformie...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:93117401 wystaw ponownie i napisz przez formularz o zwrot opłaty transakcyjnego dołączając rezygnację klienta

oznacz moderatorów

Client:93117401
#7 Wielbiciel#

Tak, niestety Allegro naliczyło mi koszta. Dowodem w sprawie jest jedynie konwersacja z klientem na platformie...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:93117401 Musisz pisać o zwrot, ale bez dowodu na brak transakcji, dlatego pytałem czy masz, nie anulują opłat:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

Client:93117401
#7 Wielbiciel#

Co może być dowodem?

oznacz moderatorów