Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił moją ofertę na Allegro Lokalnie z opcją przesyłki kurierskiej za pobraniem. Następnie po upływie dnia, w konwersacji poinformował mnie, że rezygnuje z zakupu, bo przedmiotowa oferta mu jednak nie pasuje. Nie anulował zakupu na moją prośbę. Co mogę zrobić, żeby system automatycznie przywrócił moją ofertę jako aktualną do sprzedaży.
Na AL nie ma anulowania zakupu, masz potwierdzenie rezygnacji zakupu?
@Client:93117401 Aby uniknąć takich sytuacji skasuj opcję "za pobraniem" > coraz więcej sprzedających likwiduje tą opcję w swoich przesyłkach > właśnie ze względu na takich "pseudokupujących"
System nie przywróci tego automatycznie > musisz wystawić ponownie > a jak zapłaciłeś prowizję to poprosimy o pomoc nasze miłe Panie > @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak, niestety Allegro naliczyło mi koszta. A dowodem w sprawie jest jedynie konwersacja z klientem na platformie...
@Client:93117401 wystaw ponownie i napisz przez formularz o zwrot opłaty transakcyjnego dołączając rezygnację klienta
Tak, niestety Allegro naliczyło mi koszta. Dowodem w sprawie jest jedynie konwersacja z klientem na platformie...
@Client:93117401 Musisz pisać o zwrot, ale bez dowodu na brak transakcji, dlatego pytałem czy masz, nie anulują opłat:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Co może być dowodem?