Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powiedzcie mi, dlaczego w moich ofertach pojawiają się zmiany dotyczące adresu na , który kupujący ma wysłać reklamowany towar? Mój asortyment jest zróżnicowany, i w przypadku reklamacji kupujący odsyła go pod różne adresy- zależnie od tego co to jest. A allegro samo z siebie zrobiło mi w tym taki miszmasz, że teraz muszę we wszystkich ofertach dokonywać poprawek!
Kolejne pytanie dotyczy kodów EAN i łączenia katalogów. Niektóre produkty nie posiadają kodów EAN, lub nie jestem w stanie ich połączyć z innymi ofertami- abstrachując już od tego, że to jest bzdura. Więc w jaki sposób mam je inaczej wystawić? Podpięcie pod podobny produkt, z innymi parametrami nie wchodzi w grę, ponieważ kilka osób już dało znać, że jest to wprowadzanie w błąd.
I kolejne, dostępność ofert. Mam wyłączone dostawy do Czech i na Słowację, a jednak w ofertach widnieje dostępność oferty na te rynki. Jakim cudem, skoro było to wyłączane
@TOTAL4YOU Nie wprowadzamy zmian dotyczących adresów do reklamacji. Samodzielnie podajesz je w zakładce Warunki reklamacji i następnie wybierasz w formularzu sprzedaży, w części Warunki oferty.
Jeśli w danej kategorii podanie kodu EAN jest obowiązkowe, nie wystawisz oferty pomijając ten parametr. W przypadku braku właściwego produktu w Katalogu, należy dodać nowy przy podaniu poprawnego EAN-u i powiązać z nim ofertę. Wszystkie informacje o procesie rejestracji, kosztach za poszczególne pakiety i aktywacji kodów EAN (GTIN) znajdziesz na stronie organizacji GS1 Polska. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej.
Czy poza wyłączeniem dostępności ofert na danym rynku w zakładce Mój Asortyment, wprowadziłeś również zmiany w cennikach dostawy, usuwając metody wysyłki zagranicznej?
W takim razie skąd się wzięły te zmiany, skoro ja ich nie wprowadzałem? Adresy reklamacji mam ponazywane według kategorii produktowej, co do czego, więc nie ma mowy o pomyłce we wszystkich ofertach, w których takie zmiany zauważyłem.
Oczywiście.
Kolejna rzecz, status przesyłek. W zamówieniu status przesyłki od tygodnia był "w doręczeniu", po kontakcie z Klientką czy odbierze Towar z punktu, okazało się, że Pani od tygodnia ma zamawiany produkt i z niego korzysta.
@TOTAL4YOU Statusy przesyłek prezentujemy w oparciu o dane przekazywane przez przewoźników. Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Przewoźnik udzielił mi informacji, że u nich w dniu o w, którym mówiła klientka, że odebrała przesyłkę został zmieniony status. Nawiasem mówiąc status tej przesyłki nadal widnieje " w doręczeniu"
9a7c9c60-e3a9-11ee-8246-7b382d7aa691
@TOTAL4YOU Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Dziękuję.
@TOTAL4YOU Dodaj proszę zrzuty ekranu ze szczegółów tego zamówienia.