Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Omyłkowo dodałem do zamówienia inną etykietę i paczka trafiła do innego klienta. Sytuacja traw już od 13 września. Klient nie kwapi się do jej zwrócenia,mimo,że wysyłałem mu kod zwrotu .Odpisuje mi ,ze nie ma czasu . Przestał odbierać telefon. Nie mam jednak zamiaru odpuszczać. Poradzicie coś?
tak napisać do niego że albo w ciągu 3 dni odsyła, albo zgłaszasz przywłaszczenie na policji i wtedy gwarantuję że jak policja mu do drzwi zapuka to bardzo szybko towar wróci
@luxfarma No nie wiem czy musi samemu iść i zwrócić ,w końcu to nie jego wina że tą paczkę dostał . Może trzeba mu podesłać kuriera po odbiór przesyłki . Dostał czyjąś paczkę a co z tą którą powinien dostać?
Otrzymał docelową paczkę
Dostał numer zwrotu do paczkomatu. Więc z mojej strony wszystko ogarnięte.
Trudna sprawa ale napisz ze dajesz mu czas-wyznacz np 7dni i później zgłosisz go na Policję, Tak to nie jego wina ale nie może sobie przywłaszczać cudzej własności.