anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Omyłkowo wysłana paczka do klienta - problem z odzyskaniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
luxfarma
#7 Wielbiciel#

Witam.Omyłkowo dodałem do zamówienia inną etykietę i paczka trafiła do innego klienta. Sytuacja traw już od 13 września. Klient nie kwapi się do jej zwrócenia,mimo,że wysyłałem mu kod zwrotu .Odpisuje mi ,ze nie ma czasu . Przestał odbierać telefon. Nie mam jednak zamiaru odpuszczać. Poradzicie coś?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
az1rael
#21 Demiurg#

tak napisać do niego że albo w ciągu 3 dni odsyła, albo zgłaszasz przywłaszczenie na policji i wtedy gwarantuję że jak policja mu do drzwi zapuka to bardzo szybko towar wróci 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@luxfarma No nie wiem czy musi samemu iść i zwrócić ,w końcu to nie jego wina że tą paczkę dostał . Może trzeba mu podesłać kuriera po odbiór przesyłki . Dostał czyjąś paczkę a co z tą którą powinien dostać?

oznacz moderatorów
luxfarma
#7 Wielbiciel#

Otrzymał docelową paczkę

 

oznacz moderatorów
luxfarma
#7 Wielbiciel#

Dostał numer zwrotu do paczkomatu. Więc  z mojej strony wszystko ogarnięte.

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Trudna sprawa ale napisz ze dajesz mu czas-wyznacz np 7dni i później zgłosisz go na Policję, Tak to nie jego wina ale nie może sobie przywłaszczać cudzej własności.

oznacz moderatorów