Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od dłuższego czasu obserwuję opóźnienia w odbiorach przesyłek nadawanych przeze mnie za pośrednictwem Allegro One Box DPD i UPS. Paczki nadaję zawsze terminowo – najczęściej tego samego dnia rano, przed godziną 10:00 – bezpośrednio przez paczkomat. Mimo to kurierzy odbierają je dopiero w kolejnym dniu roboczym. W efekcie transakcje te są klasyfikowane jako „niewysłane w terminie” i negatywnie wpływają na moją statystykę jakości sprzedaży, mimo że ze swojej strony wszystkie czynności realizuję terminowo i zgodnie z procedurą.
Przykładowe przesyłki, których dotyczy ten problem:
A0022HFLP8
A0023I6V83
Uprzejmie proszę o wykluczenie powyższych przesyłek z liczenia wskaźnika terminowości wysyłek. Jednocześnie proszę o weryfikację, dlaczego w przypadku Allegro One Box DPD i UPS tak często dochodzi do jednodniowych opóźnień w odbiorze paczek z paczkomatu.
Z góry dziękuję za pomoc i interwencję.
@gn-sklep Jeśli chcesz wykluczyć zamówienia, podaj proszę ich numery. (numery konkretnych zamówień)
3eaab8d2-2d1e-11f0-80aa-f721fa342b88
d1c0e680-31bf-11f0-a8c5-9d7d2896ae25
@gn-sklep Zgłosiłam zamówienia do wykluczenia.