anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienia w odbiorze przez kurierów Allegro One Box DPD i UPS

MAMY ROZWIĄZANIE!
gn-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

od dłuższego czasu obserwuję opóźnienia w odbiorach przesyłek nadawanych przeze mnie za pośrednictwem Allegro One Box DPD i UPS. Paczki nadaję zawsze terminowo – najczęściej tego samego dnia rano, przed godziną 10:00 – bezpośrednio przez paczkomat. Mimo to kurierzy odbierają je dopiero w kolejnym dniu roboczym. W efekcie transakcje te są klasyfikowane jako „niewysłane w terminie” i negatywnie wpływają na moją statystykę jakości sprzedaży, mimo że ze swojej strony wszystkie czynności realizuję terminowo i zgodnie z procedurą.

Przykładowe przesyłki, których dotyczy ten problem:

  • A0022HFLP8

  • A0023I6V83

Uprzejmie proszę o wykluczenie powyższych przesyłek z liczenia wskaźnika terminowości wysyłek. Jednocześnie proszę o weryfikację, dlaczego w przypadku Allegro One Box DPD i UPS tak często dochodzi do jednodniowych opóźnień w odbiorze paczek z paczkomatu.

Z góry dziękuję za pomoc i interwencję.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@gn-sklep Jeśli chcesz wykluczyć zamówienia, podaj proszę ich numery. (numery konkretnych zamówień) 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gn-sklep
#8 Zapaleniec#

3eaab8d2-2d1e-11f0-80aa-f721fa342b88
d1c0e680-31bf-11f0-a8c5-9d7d2896ae25

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@gn-sklep Zgłosiłam zamówienia do wykluczenia. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów