Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację dlaczego oznaczacie poniższe transakcje jako "Brak daty wysyłki" oraz "Brak daty dostawy" skoro DHL pokazuje wyraźnie jako wysłane, a nawet już dostarczone?
Wpływa to negatywnie na naszą ocenę w kategoriach "Jakości sprzedaży"
Chodzi o poniższe aukcje:
92c36920-2f04-11f0-a6cc-5fb669aaae99 |
5f8dc1b0-2f20-11f0-90f4-7307f95d2cad |
d17ee730-2f1c-11f0-a044-c57a5463377b |
7543e940-3005-11f0-991b-63e2660be620 |
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MCC_Sanok Weryfikuję Twoją sprawę.
Czy udało się już coś zweryfikować?
@MCC_Sanok tak, aby system zaliczył Twoje przesyłki jako zrealizowane musisz poprawnie przekazywać do naszego systemu adresy mailowe do śledzenia. W tym artykule znajdziesz dokładne informacje jak to robić, a jeśli chodzi o wykluczenie tych zamówień, które już wskazałeś, z jakości Twojej sprzedaży będę działać i dam Ci tutaj znać, czy jest to możliwe.
Ale przesyłki są dostarczone co wyraźnie wskazują informacje ze strony przewoźnika. Ewidentnie błąd leży po Waszej stronie, więc za przeproszeniem łaski nie robicie, że je wykluczycie. Bądźmy poważni - wymagacie od nas jako sprzedawców wiele, a jak już ktoś Wam udowodni błąd to mówicie że postaracie się ale nie obiecujecie. Chyba nie na tym polega bycie partnerem handlowym - nieprawdaż?
@MCC_Sanok jeśli nie przekażesz poprawnie adresów mailowych do systemu to nie rozpozna on poprawnie nadanych przesyłek i nie sprawdzi danych ze strony przewoźnika, bo zwyczajnie nie będzie miał o nich informacji. Dlatego wysłane przez Ciebie zamówienia możemy śledzić wyłącznie wtedy, gdy zadbasz o dodanie do nich numeru listu przewozowego oraz wyślesz je za pośrednictwem zintegrowanych przewoźników i spełnisz pozostałe warunki opisane w artykule.
Zamówienia, które wskazałeś, wykluczymy z jakości Twojej sprzedaży, więc nie będą miały wpływu na Twoje wyniki po jutrzejszym przeliczeniu danych.
Oczywiście zgodzę się, iż wszystkie te transakcje zostały wysłane "poza Allegro" (bez Waszego pośrednictwa). Są transakcje gdzie nie umożliwiacie korzystania Wszystkie numery listów przewozowych zostały uzupełnione rzetelnie i natychmiast (tego samego dnia co wysyłka - zawsze zanim przesyłka została podjęta przez kuriera). Dziwi mnie fakt, że mimo podpisanej przez Was umowy z DHL nie macie narzędzi do śledzenia ich przesyłek. Ktoś u Was czegoś tutaj nie dopilnował.
Dziękuję za wykluczenie tych transakcji z jakości sprzedaży.
Miało być: "Są transakcje gdzie nie umożliwiacie korzystania z Wysyłam z Allegro"
Moderatorka zapomniała dodać, że z kolei jak zamówisz i opłacisz przesyłkę poza allegro i podasz przewoźnikowi pełen adres mailowy to Allegro z automatu doliczy Ci do rachunku dodatkowe koszty wysyłki. Był ostatnio taki wątek tutaj na Gadane.