Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam pytanie, czy jest jakaś opcja zapytania o powód naliczania dodatkowych opłat do przesyłek? Staram się jak mogę z tym DPD, bo napaleni są na te kary - nie streczuje itp, wpisuję poprawne wymiary i wagę a i tak raz na jakiś czas dowalą karę. Może uśmiechnięte buźki zacznę im rysować i pozdrowienia pisać na paczkach... raz dali karę bo uznali, że szerokość to wysokość a wysokość to szerokość 😅
Pozdrawiam, Bernard.
Usuń ich z metod dostawy, masz też DHL. Dopłaty to ich sposób na zarobek, więc płać i płacz. Szkoda zachodu.
Hej, dzięki za odpowiedź, choć nie o to pytałem. Domyślam się, że tak sobie odbijają niski zysk na paczkach smartowych, pytanie, czy mogą to robić w ramach wolnej amerykanki. Akurat względnie lubię DPD za powtarzalność dostaw w kolejnym dniu itp i nie chciałbym z nich rezygnować.
Jak lubisz ich za jedno to musisz wybaczyć to drugie (pazerność).
Ok, a mogę chociaż spróbować wyjaśnić, czy muszę milczeć? Obawiam się, że z tak biernym podejściem byśmy nawet koła nie wymyślili.
Ten temat przewija się od dobrych kilku lat. Straciłem dobrych parę tysięcy na wymyślonych dopłatach DPD, zanim zrezygnowałem z ich usług. Walczyłem z tym w wieloraki sposób. Bierność w tym temacie wynika z doświadczenia. Nie jesteś pierwszy z tym problemem.
@CIKLO_TEAM jeśli nie zgadzasz się z naliczonymi opłatami dodatkowymi, masz możliwość złożenia reklamacji.
Podaj proszę numer przykładowej przesyłki, do której naliczono opłatę. Sprawdzę ją. 🙂
Dziękuję, proszę o sprawdzenie numeru 1000615992456U.
@CIKLO_TEAM wymiary przesyłki, jakie prowadziłeś nie przekraczają maksymalnych wymiarów podanych dla tej metody dostawy. Nie mogę jednak jednoznacznie stwierdzić, dlaczego opłata została naliczona. Taką informację otrzymasz w odpowiedzi reklamacyjnej.
Niestety jest to znana praktyka, której nikt nie chce ukrócić.
Spokojnie i po złożeniu reklamacji będzie odpowiedź, że "automatyczny sorter stwierdził takie wymiary" i guzik z tym się zrobi. Niestety miałem nie jeden taki przypadek i nawet prośby o pokazanie przesyłki jak wyglądała w trakcie przewymiarowania zostały kolokwialnie mówiąc olane. Dodam tylko, że wysłany był mały lekki produkt który w 100 procentach nie ważył 1/10 tego co "automatyczny sorter podał". Więc z doświadczenia wiem że jeśli nie masz jednoznacznego dowodu, że paczka miała takie wymiary a nie inne to nic nie wywalczysz.