Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj podczas nadawania przesyłki na poczcie, zostałem poinformowany, że muszę uiścić opłatę ponad 20,00 zł za paczkę. Etykieta jest z pakietem Smart i nigdy nie było dodatkowych opłat. Proszę o wyjaśnienie.
@KratkiRaczak może to być związane z dzisiejszymi problemami z Elektronicznym nadawcą.
Problem został już rozwiązany, więc sytuacja nie powinna się powtórzyć.
No ale ponieważ nie miałam gotówki paczka nie została nadana. Czy jak jutro pójdę na pocztę to ta etykieta znowu będzie generować koszty? Wygenerowanie kolejnej jest również płatne. Proszę o anulowanie tej etykiety, ponieważ paczka nie została jeszcze nadana, i proszę o możliwość wygenerowania nowej ale bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
@KratkiRaczak jutro powinno być już okej, etykieta nie będzie płatna.
Proszę jeszcze o potwierdzenie czy mogę nadać ponownie z tą samą etykietą i już nie będzie nic naliczone do tej paczki czy wygenerować nową?
@KratkiRaczak obecnie ponownie występują problemy po stronie Poczty Polskiej, więc nie mogę zapewnić, że problem się nie powtórzy. Poczekaj proszę na informację, że problem został rozwiązany. Poproszę jeszcze o informację, którego zamówienia to dotyczy.
Przesyłam nr zamówienia 9ce3fba0-b597-11ee-bd9b-454937a681d9
Dzisiaj mam kolejną wysyłkę Pocztex (b655eb23-b65a-11ee-9785-e1318688de4d) więc wstrzymuje się z generowaniem etykiety póki co.
@KratkiRaczak dzisiejsze problemy z nadawanie przesyłek już nie występują, natomiast muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość w sprawie wczorajszego zamówienia, ponieważ został do niego dodany numer przesyłki i dowiaduję się, czy w tej sytuacji konieczne będzie wygenerowanie nowej etykiety.
Problem nie występuje na tą chwilę z nadaniem w systemie, lecz przesyłki na poczcie nie przechodzą. Wyskakuje błąd i nie da się ich fizycznie nadać. Dodam, że dotyczy to przesyłek z umowy allegro, umowa własna działa bez problemu.
@ktmtomek przed chwilą nadawałm z mrówkami na plecach , ale przeszły bez problemu .
no to u nas się nie da, a Pani ma już niezłą "kupkę" przesyłek od wczoraj, które leżą i czekają, aż zacznie działać.
Już chyba działa, bo widzimy, że są nadane.
@KratkiRaczak otrzymałam odpowiedź, że etykieta została wygenerowana prawidłowo, na stronie Poczty Polskiej widoczny jest czas jej wygenerowania i powinna zostać przyjęta bez dodatkowych opłat.
Witam, to w końcu trzeba generować nowe etykiety bo wczorajsze i dzisiejsze paczki nie przechodzą w Łodzi.
Sytuacja piątek - zawiozłem paczki na Pocztę (12 km musiałem nabić) przed południem. Owszem, etykiety wygenerowały się (z pewnymi problemami, lecz udało się). Nie zostały jednak przyjęte - nalicza opłaty. Zostawiłem je na Poczcie, żeby spróbowali przed godz. 15:00 (do tej godz. pracują) - nadal nie zostały przyjęte, więc problem nadal występuje.
Swoją drogą - ani serwis Allegro, ani Poczta Polska nie pofatygowali się, żeby poinformować swoich klientów, zarówno kupujących jak i sprzedawców, że zaistniała taka sytuacja.