Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Mamy problem z jednym zwrotem. Klient zgłosił zwrot, wysłał paczkę i ona ...ponoć do nas dotarła w dniu wczorajszym bo tak wskazują dane na naszym koncie..ale problem jest z tym, że żadna paczka fizycznie do nas nie dotarła.
Czy jesteście w stanie sprawdzić nam co się podziało z paczką? Czy musimy sami to wyjaśniać z firmą kurierską która powinna zwrot dostarczyć?
Chodzi o zwrot numer N5LW/2024 i paczka została nadawana poprzez Allegro One Box.
@WarsztatNadruku Podaj proszę numer paczki lub numer zamówienia, które było zwracane.
Mamy już zwrot. Kurier jakiś czas po wysłaniu zgłoszenia rzucił paczkę przez bramę do śniegu. Już zgłosiliśmy sytuację do UPS. Pytanie czy Wy również macie wpływ na to kto dostarcza i w jaki sposób paczki do nas?
Ciekawy jestem gdzie rzuci moją , nie mam bramy i dopiero elegancko odśnieżyłem .
@mdrogeria Zawsze możesz skorzystać z ofert na Allegro i zakupić takową odpowiednią bramę! w razie czego pytaj w miarę możliwości pomożemy! 😎
@LEW433 ale u nas śnieg już przestał sypać , a na allegro nie znalazłem .
@mdrogeria mi rzucają pod tuje przy domu siedze w domu caly czas a można sie o paczkę wywalić na podwórku bo nie laska zadzwonić dzwonkiem przy furtce
@WarsztatNadruku Możesz reklamować nieprawidłowe wykonanie usługi. W tym celu należy wypełnić formularz dostępny tutaj.
Spoko. Zaraz będzie wiosna, śnieg stopi się i problem zniknie.