Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem towar wartości 11.99 pocztexem za 11.99 i kupujący jej nie odebrał więc przesyłka wróciła do mnie i ja jestem obciążany takimi zwrotami przez allegro według nowej umowy.
Jak otrzymałem przesyłkę to poinformowałem klienta o tym wysyłając mu fakturę e-mailem która była w paczce plus korektę na 11.99 za towar plus fakturę na 11,99 za usługi dodatkowe czyli zwrot przesyłki i wyszło na zero.
Klient założył spór że chce zwrot wszystkich kosztów i poprosił allegro o pomoc a serwis allegro odpisał
"Transakcje na serwisie Allegro są wiążące. Sprzedający zobowiązany jest wysłać opłacone zamówienie kupującemu."
Pomoże ktoś tzn. czy mam na swój koszt wysłać znów towar mimo że klient nie odebrał pierwszego czy w allegro odpowiadają tylko jakieś roboty automatycznie i nikt nie czyta o co chodzi.
@nat_not i jeszcze prośba żeby pracownik odpowiedział konkretnie w dyskusji o to o co klient prosi domagając się zwrotu kosztów czy wg. regulaminu mogłem go obciążyć kosztami zwrotu przesyłki .
@kmdm Trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytania. Możliwe, że doszło tu do przeoczenia i teraz, gdy opisałeś wszystko dokładnie, nasz pracownik odniesie się do tej sprawy w inny sposób. Poproś go ponownie o udział w dyskusji.
@nat_not tylko że to klient założył spór , a Wasz pracownik przecież ma dostęp do wszystkiego a chodziło tylko o odpowiedź czy zgodnie z regulaminem potrąciłem klientowi opłatę za powrót nieodebranej przesyłki , dlaczego sugerował że powinienem jeszcze raz wysłać , dlaczego sugerował wręcz stwierdził że klient zgłosił zwrot i czy ja potwierdzam - przecież jakbym potwierdził to bym musiał oddać klientowi wszystkie koszty a z drugiej strony gdzie on znalazł informację że klient zrezygnował - klient robiący zakupy na fakturę na firmę w zeszłym roku - nie wiem może do pracownika klient wysłał rezygnację - jak to było tu wspomniane za dużo niewiadomych - które Wasz pracownik stworzył .
@nat_not możesz pomóc , niestety Wasz pracownik nie zajął się dyskusją - klient zgłosił że jest nierozwiązana a system allegro wspaniałomyślnie odpowiedział
"przykro nam, że nie udało się rozwiązać tej dyskusji.
Jednak nie wszystko stracone, możesz otrzymać zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących. Wystarczy, że u dołu strony wybierzesz przycisk “ZŁÓŻ WNIOSEK O REKOMPENSATĘ”."
No super i jeszcze teraz wystawi negatywa że sprzedawca zły - bo nie zapłacił kosztów za kupującego na fakturę w starym roku według starych przepisów nie odbierając przesyłki ale żądając zwrotu kosztów co pracownik allegro w dyskusji potwierdził że zgłosił zwrot .
Jaki zwrot , według jakich przepisów komu to zgłosił
@nat_not teraz kupujący zgłosił
Kupujący złożył do nas wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. Nie otrzymał od Ciebie towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. I co teraz musi zgłosić sprawę na policję - bo chyba tak to działa - a wszystko przez to że WASZ PRACOWNIK nie mógł konkretnie poinformować kupującego czy ja miałem rację . |
zostałeś potraktowany przez allegro jak oszust
kupujący także zgłosi oszustwo na policje
czy zgodnie z regulaminem potrąciłem klientowi opłatę za powrót nieodebranej przesyłki , dlaczego sugerował że powinienem jeszcze raz wysłać , dlaczego sugerował wręcz stwierdził że klient zgłosił zwrot i czy ja potwierdzam - przecież jakbym potwierdził to bym musiał oddać klientowi wszystkie koszty a z drugiej strony gdzie on znalazł informację że klient zrezygnował - klient robiący zakupy na fakturę na firmę w zeszłym roku
co to za tekst?
takich bzdetów już dawno nie czytałem
- od kiedy obowiązuje odstąpienie od umowy konsumenckie na firmę dla kupującego na firmę w zeszłym roku?
- od kiedy allegro musi takie coś umieszczać w swoim regulaminie
------------------------------------------------------------
zakup był na firmę, przyjąłeś zwrot towaru i zgodnie z przepisami potrąciłeś
koszt odesłania towaru
dokonałeś zwrotu wpłaty wykonując jednocześnie kompensatę kosztów wysyłki zwrotnej i kosztów towaru
oraz przedstawiłeś dokumentacje kupującemu by zaksięgował faktury
i to pisz do pok
i pytaj pok - na jakiej podstawie chcą zwrócić pieniądze osobie prywatnej jeżeli zakup był na firmę
lub
niech przedstawią dowody, na firma przeniosła prawa własności towaru`towaru, który był skorygowany fakturami
i wyślij im te faktury
musisz coś odpisać do pok
ale nie pisz takiego bełtu jak powyżej