Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Jak mogę się odnieść do nieprawdziwej opinii na temat produktu, wystawioną przez kupującego?
Cześć! @PROSS_POLSKA przy opiniach dotyczących produktu nie ma możliwości odniesienia się do opinii kupującego. Jeśli chcesz wytłumaczyć coś kupującemu (ponieważ jego opinia wskazuje, że nie jest świadom jakieś funkcji itp) możesz skontaktować się z nim za pomocą Centrum wiadomości. Kupujący ma możliwość zmiany lub usunięcia wystawionej opinii o produkcie.
Witam
A co w przypadku opinii cytuję "nie działa" a produkt działa poprawnie?
Jesteśmy dystrybutorem tego produktu w kraju.
Pozdrawiam
@icintracom w takiej sytuacji również polecam skontaktować się z kupującym.
A co w przypadku gdy kupujący nie będzie chciał zmienić nieprawdziwej opinii ?
@icintracom w takiej sytuacji przykro mi, ale nie będziemy mogli podjąć działań, ponieważ nie możemy wiedzieć, czy zakupiony przez kupującego egzemplarz działa, czy nie.
no to te opinie nie są do końca wiarygodne a przecież wszystkim na na tym zależy ...
@icintracom opinia w stylu "nie działa", jest o kant [edytowano] potłuc, bo niczego nie mówi o produkcie, ja widząc taką opinie, po prostu ją ignoruję