anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opisuje problem z anulowaniem zakupu, a AI Alina że mam oddać pieniądze i dogadać się z kupującym!

jackmatey
#7 Wielbiciel

Kupujący wysłał mi taką wiadomość:
Client:121745161
15:56 11.11.2025

Pytanie o zakup:
z allegro.pl, cena 299.00 PLN
Eltax Discovery 5.0
omyłkowo zakupiłem.Proszę o anulowanie zakupu.
Ja odpisałem:
jackmatey
17:34
A co z prowizją ? Proszę anulować zakup!

13.11.2025 Zadzwonił do mnie syn kupującego, że tata omyłkowo kupił zestaw kolumn.
Co ma zrobić, powiedziałem, że anulować zakup.

15.11.2025 Kupujący założył dyskusje,
Client:121745161 15 listopada 2025 13:07
Powód otwarcia dyskusji: mam problem z odesłaniem produktu
Eltax Discovery 5.0
Eltax Discovery 5.0

Opis problemu: Nie mogę anulować zamówienia, nie mam takiej opcji, potrzebuję pomocy allegro.
Client:121745161 15 listopada 2025 13:08
Witam, otworzyłem dyskusję w celu skontaktowania się z allegro, nie mam możliwości anulowania zamówienia.

Powód dyskusji nijak ma się do rzeczywistości, kolumny są u mnie i tym bardziej nie dostałem żadnych pieniędzy, A Allegro naliczyło mi prowizję w kwocie 22,07 zł. wystąpiłem o zwrot prowizji, bo tak naprawdę nic nie sprzedałem.

Ja mam towar, to kupujący nie chce towaru. Nie wpłacał mi żadnych pieniędzy.

Proszę pomóc kupującemu anulować ten zakup. A mnie nie obciążać prowizją.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Więcej kłopotów niz to warte. Nie prościej było zwrócić mu tę kasę. Jakiś czas tego nie robiłam ale z tego co pamietam to był tam nawet punkt w stylu anulowane przez kupujacego do zaznaczenia. Ty zwracasz kase, Allegro zwraca prowizję, rano system anuluje zamówienie. I po kłopocie. Gorzej jak nic wiecej nie sprzedałeś i brakuje kwoty prowizji na zwrot, wtedy albo wpłata albo czekanie...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A dobra to przeoczyłam. Ale i tak jak kliknie zwrot prowizji to podobny efekt będzie. Tyle, że chyba w niektórych przypadkach dopiero po czasie mozna to było kliknąć. Tak czy siak klepnąłby, zaśpiewał klientowi, że zgłosił zwrot, a dalej Allegro to za kilka dni anuluje i spokój...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

jackmatey
#7 Wielbiciel

Ale na aukcji była płatność przy odbiorze, żadnej kasy nie zapłacił.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jackmatey  to Ty dopiero  teraz o tym mówisz🤔

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jackmatey  Z tym anulowaniem bywa problem, po prostu w wielu ofertach takiej opcji nie ma.

Zamiast szukać  anulowania kupujący powinien kliknąć Zwrot  i dalej wszystko  będzie OK.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@br.  pewnie kliknął zwrot i teraz założył dyskusję

KOGIEL_T_0-1763227983242.png

bo jak klikniesz zwrot, to Allegro nakazuje odesłać towar😉

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T  No i dobrze,  tyle że w dyskusji coś napisać trzeba.  Może napisać "proszę niczego nie odsyłać, zakup nieopłacony więc nie został  wysłany"

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@br.  no mi nie musisz tłumaczyć co trzeba napisać w dyskusji😉, ale Twoja rada była, aby kupujący kliknął zwrot, a kupujący zazwyczaj nie wiedza co w tej sytuacji zrobić😔

oznacz moderatorów

wojtekmarchewka
#13 Ambasador

Problemem była ta wiadomość sprzedającego, i teraz zalążek kłopotu

Ja odpisałem:
jackmatey
17:34
A co z prowizją ? Proszę anulować zakup!

Kupujący, prawdopodobnie się przestraszył dodatkowych kosztów, a rozwiązania były dwa.

1. Przeczekać zamówienie, które nie zostało opłacone i zostanie anulowane (oraz będzie zwrot prowizji)

2. Poinformowanie kupującego, o możliwości anulowania, lub zwrotu ( Allegro nadal nie umie, w anulowanie), bez dodatkowych treści "o prowizji". Bo prowizja nie dotyczy kupującego

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wojtekmarchewka  dokładnie tak, kupującemu trzeba tłumaczyć jak dziecku, bo kiedy słyszy prowizja, a jeszcze Allegro sugeruje, że trzeba odesłać, to nie wie co robić😉

oznacz moderatorów