Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wysłał mi taką wiadomość:
Client:121745161
15:56 11.11.2025
Pytanie o zakup:
z allegro.pl, cena 299.00 PLN
Eltax Discovery 5.0
omyłkowo zakupiłem.Proszę o anulowanie zakupu.
Ja odpisałem:
jackmatey
17:34
A co z prowizją ? Proszę anulować zakup!
13.11.2025 Zadzwonił do mnie syn kupującego, że tata omyłkowo kupił zestaw kolumn.
Co ma zrobić, powiedziałem, że anulować zakup.
15.11.2025 Kupujący założył dyskusje,
Client:121745161 15 listopada 2025 13:07
Powód otwarcia dyskusji: mam problem z odesłaniem produktu
Eltax Discovery 5.0
Eltax Discovery 5.0
Opis problemu: Nie mogę anulować zamówienia, nie mam takiej opcji, potrzebuję pomocy allegro.
Client:121745161 15 listopada 2025 13:08
Witam, otworzyłem dyskusję w celu skontaktowania się z allegro, nie mam możliwości anulowania zamówienia.
Powód dyskusji nijak ma się do rzeczywistości, kolumny są u mnie i tym bardziej nie dostałem żadnych pieniędzy, A Allegro naliczyło mi prowizję w kwocie 22,07 zł. wystąpiłem o zwrot prowizji, bo tak naprawdę nic nie sprzedałem.
Ja mam towar, to kupujący nie chce towaru. Nie wpłacał mi żadnych pieniędzy.
Proszę pomóc kupującemu anulować ten zakup. A mnie nie obciążać prowizją.
Więcej kłopotów niz to warte. Nie prościej było zwrócić mu tę kasę. Jakiś czas tego nie robiłam ale z tego co pamietam to był tam nawet punkt w stylu anulowane przez kupujacego do zaznaczenia. Ty zwracasz kase, Allegro zwraca prowizję, rano system anuluje zamówienie. I po kłopocie. Gorzej jak nic wiecej nie sprzedałeś i brakuje kwoty prowizji na zwrot, wtedy albo wpłata albo czekanie...
A dobra to przeoczyłam. Ale i tak jak kliknie zwrot prowizji to podobny efekt będzie. Tyle, że chyba w niektórych przypadkach dopiero po czasie mozna to było kliknąć. Tak czy siak klepnąłby, zaśpiewał klientowi, że zgłosił zwrot, a dalej Allegro to za kilka dni anuluje i spokój...
Ale na aukcji była płatność przy odbiorze, żadnej kasy nie zapłacił.
@jackmatey to Ty dopiero teraz o tym mówisz🤔
@jackmatey Z tym anulowaniem bywa problem, po prostu w wielu ofertach takiej opcji nie ma.
Zamiast szukać anulowania kupujący powinien kliknąć Zwrot i dalej wszystko będzie OK.
@br. pewnie kliknął zwrot i teraz założył dyskusję
bo jak klikniesz zwrot, to Allegro nakazuje odesłać towar😉
@KOGIEL_T No i dobrze, tyle że w dyskusji coś napisać trzeba. Może napisać "proszę niczego nie odsyłać, zakup nieopłacony więc nie został wysłany"
@br. no mi nie musisz tłumaczyć co trzeba napisać w dyskusji😉, ale Twoja rada była, aby kupujący kliknął zwrot, a kupujący zazwyczaj nie wiedza co w tej sytuacji zrobić😔
Problemem była ta wiadomość sprzedającego, i teraz zalążek kłopotu
Ja odpisałem:
jackmatey
17:34
A co z prowizją ? Proszę anulować zakup!
Kupujący, prawdopodobnie się przestraszył dodatkowych kosztów, a rozwiązania były dwa.
1. Przeczekać zamówienie, które nie zostało opłacone i zostanie anulowane (oraz będzie zwrot prowizji)
2. Poinformowanie kupującego, o możliwości anulowania, lub zwrotu ( Allegro nadal nie umie, w anulowanie), bez dodatkowych treści "o prowizji". Bo prowizja nie dotyczy kupującego
@wojtekmarchewka dokładnie tak, kupującemu trzeba tłumaczyć jak dziecku, bo kiedy słyszy prowizja, a jeszcze Allegro sugeruje, że trzeba odesłać, to nie wie co robić😉