Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaje kosmetyki Moroccanoil niestety natrafiłam na nieprzyjemną sytuacje klient zakupił olejki Moroccanoil - zrobił zwrot produktów. Z kartonika wyciągnął oryginalny olejek i włożył podrobiony. Klient jest na allegro od 10 lat wiec uważam że jest to stały dochód utrzymania, ponieważ allegro nic z tym nie robi. Płaci sobie allegro pay wiec nawet nie wykłada swojej kasy. Allegro nie widzi w tym problemu natomiast gdybym się nie zorientowała to poszłyby do kolejnego klienta podrobione produkty.
@KosmetykiHC no cóż zostaje zebrać dowody i na policje.
@KosmetykiHC a kamerkę kupisz na stówkę , baaa... uchwyt do telefonu za kilkanaście zeta robi robotę .
Wtedy nawet masz podstawkę na allegro przy odmowie zwrotu do momentu otrzymania właściwego towaru.
@mdrogeria No w tym wypadku chyba kamerka nie rozwiązuje problemu? @KosmetykiHC Wyjmujesz produkt z kartonika przy każdym pakowaniu? Chyba nie. Więc pozostaje słowo przeciwko słowu. Albo plombowanie kartoników.
Czekam jeszcze z odpowiedzią od dystrybutora czy da się coś z tym zrobić. Tak nauka kosztuje, oznaczę sobie olejki bo z tego co sprawdzałam to olejek moroccanoil jest bardzo dobrze podrabiany i na pierwszy rzut oka ciężko zobaczyć różnicę.
a to nie wiesz jak się edukuje na całe życie takiego janusza zakupowego? kamerka nagrywanie zwrotu i pakowania i potem na policji zgłoszenie art 286kk i już tak więcej nie zrobi
Pisałam jej że za wprowadzanie w obieg podrobionych produktów, grozi jej nawet to do 5 lat więzienia itp. że zgłoszę ją na policję ale widać że to jest jej sposób na zarabianie kasy i wie że za to jej nic nie grozi. Spokojnie wie że może dalej tak działać. Konto na allegro otwarte od 10 lat zapłaciła allegro pay luz, nic jej za to nie grozi
Na razie zgłosiłam do dystrybutora zobaczymy co się da zrobić. Dokładnie musiałabym kazdy olejek wypakować i pokazać do kamerki i przy zwrocie to samo. Wyciągnęłam te olejki ale na pierwszy i szybki rzut oka nie zauważyłam różnicy taka dobra podróbka.
@KosmetykiHC dobrze jest mieć potwierdzenie tego co się pakuje , ale w tym wypadku nie ma znaczenia bo klient zgłosił pewnie klasyczny zwrot czyli nie ma zastrzeżeń do produktu
@Health___Beauty tak właśnie robię rozpakowując klasyczny zwrot , każdy szczegół jeśli mam jakiekolwiek wątpliwości .
@mdrogeria Zwrot tak ale musisz mieć dowód co pakujesz bo inaczej kupujący powie, że on tak dostał i nic nie zrobisz. A przy pakowaniu wyjmowanie każdego produktu z kartonika i pokazywanie do kamery to jednak trochę kłopotliwe. Myślę że tu najlepiej będzie plombować kartoniki - wraca z plomba nienaruszona to ok, plomba przerwana odmowa zwrotu.
@Health___Beauty tak , plomba jest ok , ale u mnie zwrot to ewenement , trafi się w miesiącu jeden ... dwa ....no! góra tsy .Pakowania nie udowodnisz bo byłoby hipokryzją dokumentować co się dzieje z paczką od chwili jej zamknięcia do wydania kurierowi .
W opisanym przypadku zakładam ,że klient nie zgłaszał problemu z samym towarem czyli należy uznać ,że otrzymał to co zamawiał czyli oryginał .
Tak odebrała i zgłosiła od razu zwrot. To było celowe działanie. Dziękuję za podpowiedź, już zamówiłam plomby. My też rzadko mamy zwroty i takiej akcji się nie spodziewałam. Kosmetyki premium myślałam że nie trafie na takie dziadostwo.
@KosmetykiHC zaglądaj tu w wolnych chwilach ,wiele ciekawych rzeczy jeszcze się dowiesz ,doświadczenie innych użytkowników może uchronić przed większą wpadką . Na razie musnąłeś czubek góry , co jest poniżej ....strach pisać .
hej plomby nic nie dadzą ja od roku foluje dodatkowo kup zgrzewarkę
zwroty o 70 % mniej albo jak zwrot to cały zaplombowany, wiec po co ktoś taki kosmetyk kupuje??, a no po to by wypróbować i oddać ale jak widzi folie dwie to juz się cyka
także kup zgrzewarkę bo takie plombki nic nie dają przerabiałam to 🙂
aa i koniecznie markera pod uv robisz kreskę na produkcie i masz juz wiedze co wraca
Dziękuję też dobry sposób 🙂
Na początku też chciałam zabezpieczyć karton ale rozerwą mi cały przy otwieraniu więc zabezpieczę olejek.
@KosmetykiHC No nie. Jeśli produkt dotarł w zaplombowanym opakowaniu i ma ograniczone prawo do zwrotu to po przerwaniu plomby zwrot nie jest możliwy.
Dziękuję za informację
Był zwrot bez podania przyczyny. Odebranie i zwrot zrobiony od razu.