anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyplata srodkow na konto zagraniczne

Client:134656497
#7 Wielbiciel

Witam,

Jestem nowy na Allegro ale nie nowy jesli chodzi o handel, z gory przepraszam jesli post bedzie za dlugi ale inaczej sie nie da zeby zrozumiec istote sprawy.

1. Jako ze mieszkam za granica potrzebna byla weryfikacja konta poprzez wplate symbolicznej zlotowki, poszlo ok, konto zweryfikowane jednak w moim profilu w koncie do wyplaty jest nr konta zaczynajacy sie na PLxxxxx, czyli konto polskie a nie moje. Zglosilem zapytanie do BOK i otrzymalem odpowiedz ze tak ma byc bo jest to konto techniczne sluzace do przelewow miedzy bankami. Ok kupuje wyjasnienie.

2. Minal miesiac mojej sprzedazy, nazbierala sie pokazna sumka wiec zlecilem wyplate srodkow. Nic prostszego mysle, kliknalem, konto wyzerowane i czekam, no i sie zaczelo.

3. Po 4 dniach zaczynam szukac swojej kasy, BOK allegro odsyla do PayU, PayU do Allegro, Allegro do banku itd,
Nie winie BOK bo maja swoje standardowe odpowiedzi wyswietlone i takich udzielaja.

4. Jest nadzieja, otrzymalem z Allegro scan przelewu z banku Allegro na konto banku gdzie jest zarejestrowane konto do wyplaty srodkow. Wiec pelen nadzieju uderzam tam po pomoc. I znowu zonk.

5. Po dwoch dniach dzwonienia i wysylania mejli otrzymuje informacje ze konto jest zwiazane umowa korporacyjna z Allegro i ja  jako osoba prywatna nie mam do niego zadnego wgladu. Nie wazne ze tam sa moje dane osobowe, to nie ma znaczenia. Poproszono mnie zeby Allegro sie skontaktowalo z bankiem osobiscie i potwierdzilo autentycznosc przelewu.

6. Powrot do BOK, odpowiedz ta sama: "srodki wyplacone na wskazane przez pana konto prosze sie kontaktowac z bankiem."Tlumacze ponownie wszystko od poczatku jednak bez rezultatu. Jak grochem o sciane.

7. Prosze o eskalacje zgloszenia o stopien wyzej jesli pracownikowi brakuje dostepu lub wiedzy jednak nic sie nie dzieje.

Podsumowujac:

- Konto zwryfikowane przez weryfikacyjna zlotowke, wrocila na moje konto zagraniczne.
- Srodki z Allegro wyplacone na konto techniczne, przeszly z PayU na konto banku gdzie widnieja moje dane osobowe
- Srodki nie sa przelane dalej poniewaz bank czeka na potwierdzenie z Allegro
- Prowizja za sprzedaz uregulowana przed wyplata srodkow.

Jestem dokladnie po srodku problemu, miedzy bankiem a Allegro ibardzo chcialbym otrzymac pomoc.


Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Client:134656497, dziękuje Ci za obszerny opis sprawy. Poprosiłem o pilny kontakt z Tobą w zgłoszeniu mailowym (które już prowadzisz) o numerze 53121955. Daj proszę znać, jeśli pojawią się dalsze trudności.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:134656497
#7 Wielbiciel

Witam,
Od razu po pana wpisie skontaktowal sie ze mna pracownik zespolu allegro, udzielilem odpowiedzi jednak nadal nie mam odpowiedzi badz rozwiazania mojego problemu.
Czy ma pan wglad w sprawe , na jakim etapie jest ?
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Client:134656497, poprosiłem o obecny status zgłoszenia, jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie do tego wątku.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:134656497
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzien dobry,

Zalaczylem dzis rano do mojego zgloszenia dwie odpowiedzi z banku do ktorego allegro wyslalo moje srodki, nie otrzymalem jeszcz zadnego zapytania lub wyjasnienia z allegro. Jest jakis progres w sprawie?
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:134656497 poczekaj proszę teraz na odpowiedź od naszego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134656497
#7 Wielbiciel

Dzien dobry, a czy moze pani mi odpowiedziec mnie wiecej w jakim czasie bedzie odpowiedz lub rozwiazanie problemu. Idzie juz 3 tydzien... mam nadzieje ze wszystko jest jasno wyjasnione przeze mnie. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:134656497 Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową. W te sposób otrzymasz odpowiedź bezpośrednio od doradcy, który zajmuje się sprawą. 

Nie wysyłaj również kolejnych wiadomości w korespondencji, póki nie dostaniesz odpowiedzi, ponieważ zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów