Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Jogi1017 Spróbuj, proszę, wygenerować podsumowanie sprzedaży ponownie według tego artykułu i daj nam znać, czy problem dalej występuje.
Niestety cały czas taka sama sytuacja . Nie ma możliwości otworzenia zestawień .
Problem w tym ,że nie ma możliwości pobrania plików . Przesłana informacja jest nieaktywna.
Powyżej otrzymana wiadomość niestety nieaktywna,
@Jogi1017 Doprecyzuj, proszę, w którym momencie nie masz możliwości pobrania pliku? Coś Ci się nie pojawia? Postępujesz zgodnie z artykułem, który wysłaliśmy?
Co się dzieje jak klikasz pobierz plik z Allegro?
Nie ma reakcji na kliknięcie.
@Jogi1017 Czy w mailu otrzymałeś jakieś załączniki?
Nie ma załączników.
@Jogi1017 Proszę, prześlij tę wiadomość za pomocą opcji "przekaż dalej" na adres spolecznoc@allegro.com
@Jogi1017 doprecyzuj proszę problem. Czy w mailu z zestawieniem nie wyświetlają się linki do jego pobrania, czy linki nie są aktywne? Jeżeli masz możliwość, prześlij nam zrzut ekranu z mailem.
Wyświetla się link , ale jest nieaktywny.
@Jogi1017 na jakim urządzeniu próbujesz otworzyć link? Czy korzystasz z aplikacji, czy przeglądarki? Jeżeli jest to aplikacja, spróbuj proszę otworzyć mail przez przeglądarkę i sprawdzić, czy tym razem link jest aktywny. W niektórych przypadkach linki są blokowane przez pocztę.
Korzystam z przeglądarek .
Wykorzystywane przeglądarki jak powyżej.
Brak możliwości uaktywnienia linku na wszystkich trzech przeglądarkach.