Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
korzystam z Allegro lokalnie i podczas nadania paczki do kupującego nie udało mi się włożyć paczki do dużego parcela C paczkomatu. Sprzedawany przedmiot jest sporych rozmiarów. Do wysyłki przygotowałem karton o gabarytach 40x38x50. Przedmioty do wysyłki mieścił się w nim ale podczas pakowania dodałem sporą ilość foli bąbelkowej i wybrzuszyło karton przez co zyskał on około 1 centymetra w każdym wymiarze. Mógłbym go wcisnąć na siłę ale myślę że kurier by już jej nie wyciągnął co by skoczyło się jeszcze gorszą sytuacją. Dlatego zmuszony byłem zamknąć paczkomat bez paczki. System powiadomień i statusu paczki aktualnie pokazuje że przedmiot jest nadany.
Poinformowałem kupującego o zaistniałej sytuacji i jest na tyle wyrozumiały że postanowił poczekać na rozwiązanie. Zgłosiłem problem przez formularze pomocy do Allegro i InPost i czekam na ich odpowiedź. Jak powinienem postąpić dalej w zaistniałej sytuacji?
Uważam że wina leży po mojej stronie i chce jak najszybciej rozwiązać sprawę dlatego jestem skory zamówić kuriera door-to-door i nadać paczkę do kupującego na mój koszt. Obawiam się może to naruszać regulamin i politykę prywatności Allegro ponieważ wymaga to pozyskanie adresu kupującego i nadanie paczki poza systemem powiadomień w ramach usług dostarczanych przez Allegro.
Nie masz się czym przejmować.
Nadaj paczkę kurierem i prześlij kupującemu numer listu przewozowego - wszystko będzie OK.
Poproś o anulowanie tej etykiety i nadaj inną formą (kurier) .
Cześć, @Client:44160286. Mogę usunąć niewykorzystaną etykietę - daj znać, czy chcesz, abym to zrobiła. Dzięki temu będziesz mógł wygenerować nową etykietę, z większym gabarytem.
Jeśli jednak wiesz, że paczka nie zmieści się w największej skrytce Paczkomatu, to skontaktuj się bezpośrednio z klientem, aby ustalić inną metodę i adres dostawy.
Wybrałem największy możliwy rozmiar parcela paczkomatu, rozwiązanie z zmiana rozmiaru nie jest możliwe. Przepakowanie przedmiotu do mniejszego kartonu też nie jest opcją.
Tak, proszę o usunięcie niewykorzystanej etykiety. Skontaktowałem się z kupującym poprzez czat Allegro, przesłałem powyższą dyskusje i spytałem czy akceptuje rozwiązanie dostawy za pomocą kuriera którego koszt pokryje.
@Client:44160286 abym mogła usunąć etykietę, podaj numer oferty lub numer zamówienia.
Oferta: 3902dbc6-0b9c-4edb-a4e9-a7faba2de1ea
@Client:44160286 Usunęłam tę etykietę.