anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w ruchu

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, 

mam problem z paczka w ruchu. Gdy kupujący wybierze tą formę wysyłki nie pokazuje się punkt odbioru w zakładce "zamówienia od kupujących". Czy da się jakoś naprawić?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Prześlij zrzut ekranu z widokokiem zakładki i doprecyzuj, o które zamówienie chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Za każdym razem jak klient wybiera ruch,mam sam jego adres bez adresu punktu ruchu na jaki mam wysłać paczkę. Muszę pytać się po każdej sprzedaży o adres punktu ruch. Paczkomaty pokazują się dobrze.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Proszę Cię o zrzut i numer przykładowej transakcji, której dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not  myślę że jest jakiś problem z Paczka w Ruchu wczorajszy watek czekamy na odpowiedź @ _HolaOla_ 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/błąd-cenników-dostawy/m-p/98623#M30594

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201008_153310.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Dziękuję. Zgłosiłam ten problem naszemu zespołowi technicznemu. Kiedy otrzymam informacje w tej sprawie, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Otrzymałam informację, że w powiadomieniu "Kupujący zapłacił za przedmiot i wysyłkę" adres punktu odbioru powinien być dla Ciebie widoczny. Sprawdź to proszę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Kolejna osoba coś kupiła ode mnie i znowu nie mam tego adresu odbioru ruch. To się zdarza za każdym razem, jak klient wybiera u mnie ruch.

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

A zamówienie które wyslalam Screen nadal nie ma informacji o przesyłce. Za każdym razem muszę pisać do klienta o ten adres. Problem dotyczy jedynie paczki ruch.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Nie widzisz tej informacji w zakładkach Allegro czy w powiadomieniu o zakupie?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Wchodzę z allegro lokalnie -zamowienia od kupujących i tak wygląda jak ktoś wybrał ruch i jak ktoś wybrał paczkomat.

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201022_104213.jpg

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201022_104250.jpg

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Da sie z tym coś zrobić? Gdzie to zgłosić żeby to naprawić?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Tak jak pisałam wyżej, informacja o adresie punktu powinna być dostępna w powiadomieniu mailowym. 

Nasz zespół techniczny nie potwierdził błędu. Jeśli chcesz zgłosić usprawnienie tej opcji, napisz na forum.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów