Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
mam problem z paczka w ruchu. Gdy kupujący wybierze tą formę wysyłki nie pokazuje się punkt odbioru w zakładce "zamówienia od kupujących". Czy da się jakoś naprawić?
@Micho_all Prześlij zrzut ekranu z widokokiem zakładki i doprecyzuj, o które zamówienie chodzi.
Za każdym razem jak klient wybiera ruch,mam sam jego adres bez adresu punktu ruchu na jaki mam wysłać paczkę. Muszę pytać się po każdej sprzedaży o adres punktu ruch. Paczkomaty pokazują się dobrze.
@Micho_all Proszę Cię o zrzut i numer przykładowej transakcji, której dotyczy ten problem.
@nat_not myślę że jest jakiś problem z Paczka w Ruchu wczorajszy watek czekamy na odpowiedź @ _HolaOla_
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/błąd-cenników-dostawy/m-p/98623#M30594
@Micho_all Dziękuję. Zgłosiłam ten problem naszemu zespołowi technicznemu. Kiedy otrzymam informacje w tej sprawie, odezwę się tutaj ponownie.
@Micho_all Otrzymałam informację, że w powiadomieniu "Kupujący zapłacił za przedmiot i wysyłkę" adres punktu odbioru powinien być dla Ciebie widoczny. Sprawdź to proszę.
Kolejna osoba coś kupiła ode mnie i znowu nie mam tego adresu odbioru ruch. To się zdarza za każdym razem, jak klient wybiera u mnie ruch.
A zamówienie które wyslalam Screen nadal nie ma informacji o przesyłce. Za każdym razem muszę pisać do klienta o ten adres. Problem dotyczy jedynie paczki ruch.
@Micho_all Nie widzisz tej informacji w zakładkach Allegro czy w powiadomieniu o zakupie?
Wchodzę z allegro lokalnie -zamowienia od kupujących i tak wygląda jak ktoś wybrał ruch i jak ktoś wybrał paczkomat.
Da sie z tym coś zrobić? Gdzie to zgłosić żeby to naprawić?
@Micho_all Tak jak pisałam wyżej, informacja o adresie punktu powinna być dostępna w powiadomieniu mailowym.
Nasz zespół techniczny nie potwierdził błędu. Jeśli chcesz zgłosić usprawnienie tej opcji, napisz na forum.