anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka wróciła - co z punktami

Misiek44
#8 Zapaleniec

Chciałem zapytać jakie rozwiązanie sytuacji w której paczka wróciła jest najlepsze. Klient nie odebrał paczki chcę ją jednak odebrać a ja jeżeli nadam paczkę tę samą to w statystykach wyjdziesz że paczka jest opóźniona. Czy najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie tamtej przesyłki, zwrot pieniędzy i zrobienie nowej transakcji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Misiek44 Ustal z klientem najlepsze rozwiązanie dla obu stron. A jeśli zamówienie wpłynie negatywnie na statystyki Jakości sprzedaży, napisz do nas ponownie. Pamiętaj też, żeby wtedy przesłać załączniki potwierdzające, że do opóźnienia nie doszło z Twojej winy np. zrzuty z wiadomościami od klienta.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów