Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj rano otrzymałem smsa od @InPost o treści
"Paczka zwrotna czeka w Paczkomacie XXXX XXXX XXX do 24/11/2022
Nieodebrana paczka zostanie przekazana do Magazynu Paczek Niedoręczalnych"
I tutaj mam pytanie o co chodzi ?
Jeśli to zwrot to powinien zostac przekazany na adres podany w zakladce zwroty czyli do siedziby firmy a nie do paczkomatu.
Dodam, że paczka trafila do paczkomatu z ktorego jeszcze nigdy nie korzystalem bo jest na drugim koncu miasta.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ prosze o wyjasnienie co sie dzieje
@Client:80340374 a masz jakiś zwrot w systemie allegro ?
@kostas11 na jednym koncie jest jeden z aktualnym statusem " w doręczeniu"
Impostora jeszcze u mnie nie bylo dzisiaj wiec nie wiem czy cos ma czy trafila ta paczka do paczkomatu i ma taki status
Dodam, że moj impostor nie obsluguje tego paczkomatu na drugim koncu miasta
@Client:80340374 Czy nie otrzymałeś od żadnego klienta w ostatnim czasie informacji o odstąpieniu od zakupu? Kiedy odbierzesz przesyłkę, powinno stać się jasne, o którą transakcję chodzi.
@nat_not a dlaczego mialbym sie fatygowac na drugi koniec miasta ? Zakladka zwroty jasno wskazuje miejsce zwrotu
po drugie to sprawdzilem i czekam tylko na jeden zwrot ale ma status w doreczeniu
Jedyne czego nie sprawdzalem to nieodebrane przesylki
@InPost @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czego dotyczy taki sms ?
Musiałeś przeoczyć informację, że nieodebrane przesyłki będą zwracane do paczkomatu, w którym zostały nadane.
Główna zmiana w regulaminach:
Modyfikacje wchodzą w życie dnia 17 października 2022 roku.
dziekuje za informacje @MikroLITY , faktycznie nie slyszalem o takich nowościach.
Przejrzalem nieodebrane i jedna zabłąkana wraca. Dlaczego akurat do tego paczkomatu tego nie wiem.
Ogolnie kiepskie rozwiązanie i dobrze, że dowiaduje sie o nim teraz bo bardzo czesto wysylalem paczki w trasie z dowolnego paczkomatu. Teraz trzeba sie trzymac swojego miasta.
@Client:80340374 Mamy dostęp wyłącznie do takich informacji, które Ty również widzisz w swoich zakładkach Allegro. Spróbuj wyjaśnić sprawę samodzielnie ze swoimi klientami lub odebrać nadaną do Ciebie przesyłkę. Inaczej nie rozwiążesz tego problemu.