Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Już minęło kilka dni od aktywacji konta, nie dostałem pakiet powitalny. Konto firmowe założone pierwszy raz
@gwiazdka_sklep otrzymałeś Pakiet Powitalny, aktywuj go w zakładce Moja sprzedaż.
Ale niema tam nic w zakładce "moja sprzedaż"
@gwiazdka_sklep zrzut pochodzi z zakładki Centrum zniżek, a pakiet możesz aktywować w zakładce Moja sprzedaż. Pokaż proszę jak ta zakładka wygląda.
@gwiazdka_sklep dziękuję! Widzę, że pakiet został Ci przyznany 21.12.2023. Czy mógłbyś jeszcze zerknąć, czy w Centrum zniżek po wejściu w "Aktywne zniżki" nie będzie pakietu? Może to jakiś błąd techniczny, a zniżki są aktywne.
@gwiazdka_sklep okej, wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@gwiazdka_sklep sprawdziłam, że udało Ci się aktywować zniżki w ramach Programu Powitalnego. Potwierdź proszę, czy już wszystko działa?
Tak, wszystko działa. Dziękuję. Wesołych świąt.
@gwiazdka_sklep super, dziękuję za informację! Wesołych Świąt! 🎄