anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Patologie z rozpatrywaniem allegro protect

ALL-DA
#13 Ambasador#

Niestety pracownicy allegro nadal mają w zwyczaju naliczać koszty wypłacanych rekompensat sprzedawcy bez weryfikacji zgłoszeń.


Pracownik allegro protect nawet nie próbował zadać pytań i sprecyzować ewentualnych zastrzeże do transakcji,
automatycznie rozpatrzył wniosek i naliczył koszty wypłaconej rekompensaty do salda.

Oczywiście z mojej strony transakcja była prawidłowo zrealizowana. Odpowiedzi były terminowe zarówno w dyskusji jak i w zgłoszeniu wniosku. Kupujący otrzymał pełne informacje iż niezwłocznie po dostarczeniu i weryfikacji stanu towaru zwrot do jego zgłoszenia odstąpienia zostanie rozliczony. Tak też zgodnie z przepisami został rozliczony.
Pracownicy allegro protect i administratorzy dyskusji nawet spytali się czy przesyłka dotarła i nie poprosili o ewentualne udokumentowanie zwrotu. Najwyraźniej założono że zwrotu nie dokonano i automatycznie nałożyli kary.

To numer wniosku
Wniosek POK - sprzedający - 274072-1674575909 [ ref:_00D24aE05._5003VWena6:ref ]

proszę moderatorów o interwencję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 
usuniecie opłat i wyjaśnienie dlaczego wasi konsultanci z allegro protect notorycznie łamią prawo i wasze procedury przerzucając automatycznie koszty wypłacanych rekompensat na sprzedawców.
Nie próbują wyjaśnić sprawy nie zadają pytań i w sytuacjach gdy sprzedawcy działają zgodnie z prawem i waszym regulaminem nakładają na niego kary i obciążają kosztami swoich programów.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

ALL-DA
#13 Ambasador#

@la_nika  napisał(a):

@ALL-DA przepraszam Cię za tę sytuację, pracownicy, którzy monitorują dyskusję posługują się procedurami, w tym przypadku taka decyzja została podjęta, ponieważ minął czas na zwrot dla kupującego. Rozumiem, że było to spowodowane trudnościami w dostarczeniu przesyłki i przepraszam za te problemy, jednak to nie powinno mieć wpływu na brak zwrotu dla kupującego.  


@la_nika 

 

Minęło już kilka tygodni i nadal nie usunięto naliczonej bezpodstawnie rekompensaty.
Można dowiedzieć się kiedy szanowne allegro odda pieniądze?
Czy zamierzacie ukarać swojego pracownika który złamał procedury?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów