anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze zostały zwrócone na konto, a allegro żąda wpłaty środku do zrobienia zwrotu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
pjak123
#7 Wielbiciel

Allegro prosi mnie o wpłatę pieniędzy na konto Allegro bo nie ma wystarczającej ilości środków do zrobienia zwrotu.

Zwrot już został zrobiony bezpośrednio na konto bankowe kliena, nie widzę nigdzie rubryki w allegro zwroty by zaznaczyć że zwrot został zrobiony.

 

Tylko widzę że zero jest w realizacji tak jakby czekał na wpływ na konto.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pjak123 jak zwróciłeś bezpośrednio dla kupującego w zakładce zwroty musisz wydać decyzje odmowną dodając stosowny komentarz.

oznacz moderatorów
pjak123
#7 Wielbiciel

Zapomniałem wspomnieć, że produkt został anulowany przez kupującego zaraz po tym jak automaczynie pieniędze zostały wypłacone.

Zamówienie w takim przypadku nie widnieje w zakładce "zwroty".

 

A teraz jak tylko wpłynie jakaś wpłata to automatycznie mi pobierze z konta pieniądze i będe miał problem w odzyskaniu ich później od klienta 

 

 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pjak123 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Skonsultuję tą sytuację. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pjak123
#7 Wielbiciel

@Sa_novaProszę, numer zamówienia.

3a03bfc0-b1d5-11f0-bc43-270a3619a5b6

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pjak123 dzięki! Wrócę, jak ustalę szczegóły. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pjak123 prześlij proszę potwierdzenie zleconego zwrotu do klienta, na adres spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości, podaj proszę link do tego wątku. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pjak123
#7 Wielbiciel

Tak jak Pani prosiła, wysłałem wiadomość na wspomnianego maila .

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pjak123 dzięki! Anulowaliśmy rozpoczęty zwrot do klienta. W przyszłości, w przypadku anulowania zamówienia zachęcam, aby jednak nie zlecać zwrotu po za naszym systemem. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pjak123
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo za pomoc. No teraz napewno będzie normalnie to robione.

Jeszcze raz dziękuję i przepraszam za kłopot.

Pozdrawiam, miłego dnia 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pjak123 to po co się spieszysz i oddajesz na konto, po drugie przy anulowaniu skąd miałeś numer konta kupującego ? coś namieszałeś 😞

__________
Κώστας
oznacz moderatorów