anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po 2 miesiącach od wysłania towaru klient twierdzi że nic nie dostał i żąda zwrotu pieniędzy. POMOCY

br-decor
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z najprawdopodobniej próbą wyłudzenia. 

W dniu 7.11.2020 (piątek) klientka zakupiła u mnie towar o wartości 300 zł  (zestaw lampionów) za który dokonała zaraz zapłaty. Zgodnie z informacją na mojej stronie towar został do niej wysłany w kolejnym dniu roboczym tj. 09.11.2020 (poniedziałek) na stronie przewoźnika widnieje informacja że towar został dostarczony do klientki w kolejnym dniu roboczym tj. wtorek o godz. 14:37 . Z informacji jakie uzyskałam w Inpost odbiór pokwitowała osoba o właśnie tym nazwisku jaki ma kupujący. 

Po czym po ponad 2 miesiącach rozpoczyna kupująca dyskusję że " to jakaś kpina żeby tak długo czekać na towar itp..) Sprawdzam wszystko i odpowiadam że u mnie wszystko zrobione jest zgodnie z ofertą, towar wysłany, przez klienta odebrany. Ponadto w dniu wysyłki został wprowadzony do systemu nr listu przewozowego i klientka cały czas miała możliwość monitorowania przesyłki. Z tym że po 45 dniach inspost kasuje monitorowanie przesyłki, czyści. Przesłałam jej skrin mojej strony z systemu do wysyłki Inpost gdzie ewidentnie jest informacja że klient towar odebrał. 

Jednak klientka cały czas twierdzi że nic nie otrzymała. 

Tłumaczę jej że może ktoś z bliskich lub współpracowników odebrał przesyłkę (nadmienić musze że adres odbioru był na Pocztę Polską punkt Szczecin z czego wniosek że tak pracuje i tam chciała odebrać paczkę) ale nic z tego twierdzi że pytała i nic nie wiedzą. 

Poradziłam jej uprzejmie że to jest sprawa miedzy nią a Inpostem że powinna złożyć reklamację do Inpost o zaginięciu przesyłki, twierdzi że to zrobiła i myślałam że czeka na odpowiedż z Inpost po czym wczoraj złożyła wniosek na allegro o wypłatę rekompensaty złożył do nas wniosek o rekompensatę z  Programu Ochrony Kupujących i twierdzi że nie otrzymał  towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia 07.11.2020 11:51. 

Prosze o pomoc co ja mam z tym zrobić , allegro starszy że zablokuje mi konto jak tego z klientką nie wyjaśnię , a klientka właśnie mi dzisiaj napisała swoje konto do wpłaty i że odda sprawę na policję jeżeli jej nie oddam pieniędzy , totalne zastraszenie. 

Ja uważam że to jest ewidentne wyłudzenie, chociaż na początku cały czas próbowałam jej pomóc i ją zrozumieć .

Dziękuję za odpowiedź i pomoc 

 

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46

br-decor
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i dobre rady, mam nadzieje że z Państwa pomocą sobie jakoś poradzę z tą niecodzienna sytuacją. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia. 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@br-decor Powodzenia! Daj znać jak się skończyło. I Tobie miłego tygodnia 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Knowhere  No przecież wiesz, że wiem 🙂 Ja tylko tak pro forma 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Personalnych wypowiedzi miało nie być. Ataków miało nie być.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@br-decor zapoznałam się z dyskusją, mam nadzieję, że InPost szybko udzieli odpowiedzi i uda się zakończyć sprawę. 
@TATLOK Twoja wiadomość w tej dyskusji i uszczypliwe wywoływanie @xyz96 nie było na miejscu. Bardzo proszę skupmy się na merytoryce dyskusji i dbajmy o to, by rozwiązać problem osoby, która założyła wątek.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@la_nika Oj tam, oj tam. Wybacz bo jestem tylko prostym człowiekiem, nie aż tak intelektualnie rozwiniętym by wynikało to z premedytacji, po prostu tak wyszło.

Te oskarżenia są bezpodstawne. Tan Pani przyszła w tym płaszczu i w nim wychodzi.

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@TATLOK 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣

Ula

Ula
oznacz moderatorów