Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z najprawdopodobniej próbą wyłudzenia.
W dniu 7.11.2020 (piątek) klientka zakupiła u mnie towar o wartości 300 zł (zestaw lampionów) za który dokonała zaraz zapłaty. Zgodnie z informacją na mojej stronie towar został do niej wysłany w kolejnym dniu roboczym tj. 09.11.2020 (poniedziałek) na stronie przewoźnika widnieje informacja że towar został dostarczony do klientki w kolejnym dniu roboczym tj. wtorek o godz. 14:37 . Z informacji jakie uzyskałam w Inpost odbiór pokwitowała osoba o właśnie tym nazwisku jaki ma kupujący.
Po czym po ponad 2 miesiącach rozpoczyna kupująca dyskusję że " to jakaś kpina żeby tak długo czekać na towar itp..) Sprawdzam wszystko i odpowiadam że u mnie wszystko zrobione jest zgodnie z ofertą, towar wysłany, przez klienta odebrany. Ponadto w dniu wysyłki został wprowadzony do systemu nr listu przewozowego i klientka cały czas miała możliwość monitorowania przesyłki. Z tym że po 45 dniach inspost kasuje monitorowanie przesyłki, czyści. Przesłałam jej skrin mojej strony z systemu do wysyłki Inpost gdzie ewidentnie jest informacja że klient towar odebrał.
Jednak klientka cały czas twierdzi że nic nie otrzymała.
Tłumaczę jej że może ktoś z bliskich lub współpracowników odebrał przesyłkę (nadmienić musze że adres odbioru był na Pocztę Polską punkt Szczecin z czego wniosek że tak pracuje i tam chciała odebrać paczkę) ale nic z tego twierdzi że pytała i nic nie wiedzą.
Poradziłam jej uprzejmie że to jest sprawa miedzy nią a Inpostem że powinna złożyć reklamację do Inpost o zaginięciu przesyłki, twierdzi że to zrobiła i myślałam że czeka na odpowiedż z Inpost po czym wczoraj złożyła wniosek na allegro o wypłatę rekompensaty złożył do nas wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i twierdzi że nie otrzymał towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia 07.11.2020 11:51.
Prosze o pomoc co ja mam z tym zrobić , allegro starszy że zablokuje mi konto jak tego z klientką nie wyjaśnię , a klientka właśnie mi dzisiaj napisała swoje konto do wpłaty i że odda sprawę na policję jeżeli jej nie oddam pieniędzy , totalne zastraszenie.
Ja uważam że to jest ewidentne wyłudzenie, chociaż na początku cały czas próbowałam jej pomóc i ją zrozumieć .
Dziękuję za odpowiedź i pomoc
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i dobre rady, mam nadzieje że z Państwa pomocą sobie jakoś poradzę z tą niecodzienna sytuacją. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
@br-decor Powodzenia! Daj znać jak się skończyło. I Tobie miłego tygodnia 🙂
@Knowhere No przecież wiesz, że wiem 🙂 Ja tylko tak pro forma 🙂
@_HolaOla_ Personalnych wypowiedzi miało nie być. Ataków miało nie być.
@br-decor zapoznałam się z dyskusją, mam nadzieję, że InPost szybko udzieli odpowiedzi i uda się zakończyć sprawę.
@TATLOK Twoja wiadomość w tej dyskusji i uszczypliwe wywoływanie @xyz96 nie było na miejscu. Bardzo proszę skupmy się na merytoryce dyskusji i dbajmy o to, by rozwiązać problem osoby, która założyła wątek.
@la_nika Oj tam, oj tam. Wybacz bo jestem tylko prostym człowiekiem, nie aż tak intelektualnie rozwiniętym by wynikało to z premedytacji, po prostu tak wyszło.
Te oskarżenia są bezpodstawne. Tan Pani przyszła w tym płaszczu i w nim wychodzi.
Pozdrawiam.
@TATLOK 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣