Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
24. 04. Zgłosiłem dane do weryfikacji płatności PayU wraz ze zdjęciem. 30.04 dalej brak jakiejkolwiek informacji. Problem tkwi w tym , że nie można w tym czasie robić wypłat z konta... Przedmioty sprzedane paczki dostarczone a ja nie mam pieniędzy.... Spoko. Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego to tak długo trwa? I czy można z tym coś zrobić?
@arkadiuss_2008 Proszę Cię o cierpliwość. Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych. Wkrótce otrzymasz informacje w tej sprawie.
Najpierw dostaję od państwa informację, że serwis PayU posiada wszystkie moje dokumenty do weryfikacji i trzeba czekać na informację o weryfikacji. Dziś tj. 30.04 dostaje e-maila z taką wiadomością:
"Drogi Użytkowniku,
W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU. W praktyce oznacza to dla Ciebie, że po upływie 2 miesięcy od tego momentu nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący.
W ciągu najbliższych 2 miesięcy możesz jeszcze dokonać niezbędnej weryfikacji – prześlij zdjęcie lub skan swojego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego albo paszportu. Wówczas przesłane wypowiedzenie zostanie anulowane.
By to zrobić wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Allegro i w części PayU klikniesz „przejdź do PayU”. Załącz zdjęcie swojego dokumentu tożsamości i wyślij do weryfikacji. Gotowe!
Wszelkie zgromadzone na Twoim koncie środki zostaną wypłacone wraz z zakończeniem okresu wypowiedzenia. W każdej chwili możesz też dokończyć proces weryfikacji i samodzielnie dokonać wypłaty.
Jeżeli po upływie 2 miesięcy będziesz chciał ponownie skorzystać z możliwości dokonywania sprzedaży w serwisie Allegro za pośrednictwem PayU, wymagać to będzie ponownej rejestracji w serwisie oraz ukończenia procedury weryfikacyjnej.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami: https://poland.payu.com/pomoc/
O co tu do diaska chodzi? Może mi to pani wytłumaczyć w jakiś logiczny sposób?
Czyli to oznacza, że pomimo przesłania wszystkich potrzebnych dokumentów nici z weryfikacji?
Po czyjej stronie jest problem bo już naprawdę nie rozumiem?
Jakby tego było mało na stronie allegro dalej widnieje informacja, że dane są weryfikowane. No to już zgroza...
Proszę o wyjaśnienie tej sprawy.
@nat_not
U mnie podobna sytuacja. Tyle, ze o dziś o godz 15 dostałem informację od PayU o poprawnej weryfikacji i na Allegro widnieje, ze juz jest zweryfikowane. A o godz 21, drugiego maila, ze niby nie dosłałem dokumentów i PayU wypowiedziało mi mi umowę. ???? O co chodzi?
Zawsze ale to zawsze jak trzeba zrobić weryfikację PayU jest ten sam cyrk... za każdym razem jest tak samo. Jak patrzę na forum to bardzo dużo jest takich sytuacji i chyba najwyższy czas coś z tym zrobić. U mnie jest jeszcze ciekawiej ponieważ pomimo zablokowania konta do czasu weryfikacji i pieniędzy na nim zablokowanych allegro każe sobie płacić prowizję za sprzedaż w chwili właśnie braku dostępu do tych pieniędzy...zgroza. Jedna wielka, mega pomyłka.
@arkadiuss_2008 @jango_ico Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@arkadiuss_2008 @jango_ico Dziękuję za cierpliwość.
Dostałam odpowiedź, z której wynika, że niestety nie znamy szczegółów niezbędnych, by wyjaśnić sprawę wypowiedzenia, które przesłał Wam operator. Konieczny jest bezpośredni kontakt z PayU, żeby uzyskać wszystkie informacje: https://poland.payu.com/kontakt/.
No dobrze to w takim razie po co przesyłać informacje, że dane są weryfikowane a później taką informację. Przecież to są sprzeczne dane... To w takim razie zapytam wprost, czy moje konto zostanie odwieszone, czy mam sam na własną rękę kontaktować się z PayU i wszystko wyjaśniać?
@arkadiuss_2008 Tak jak napisałam wyżej, konieczny jest samodzielny kontakt z operatorem, żebby wyjaśnić tę sprawę.
@nat_not Dostałem od nich informację, że mam ważna weryfikację i wysłali prośbę o wycofanie wypowiedzenia. Rozumiem, że jeśli autoryzacja została przeprowadzona poprawnie (wczoraj) i u Was mój status jest aktualnie "Zaakceptowany" to przez następny rok przynajmniej mam spokój?
Nie zmienia to faktu i przychylam się do opinii kolegi, ze powinniście ich trochę przycisnac, bo nie dość, że autoryzacja trwa tydzień, to jeszcze co roku sa te same cyrki.
Dzięki za pomoc ❤️