Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 15 kwietnia mam zablokowane wypłaty środków ze sprzedaży aktualizowałem dane i wysłałem zdjęcie dowodu osobistego następnie zrobiłem przelew. Po paru dniach dostałem wiadomość na email ze weryfikacja przebiegła pomyślnie i będzie można wypłacać środki ale niestety wypłaty nadal nie były możliwe dnia 30.04 operator wysłał wiadomość ze nie wysłałem wszystkich potrzebnych danych i wypłaty nadal będą wstrzymane. Z przykrością muszę stwierdzić że czuję się oszukany bo nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy a nie wiem dokładnie dlaczego. Cała ta operacja sprawdzania danych jest dla mnie nie zrozumiała. Proszę o wyjaśnienie .
@bizuss Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.
@bizuss Otrzymałam odpowiedź, z której wynika, że w tej sprawie konieczny jest bezpośredni kontakt z operatorem: https://poland.payu.com/kontakt/. Być może doszło tutaj do pomyłki, ale szczegóły zna tylko PayU.