anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po ponad 5 dniach od zgłoszenia weryfikacji danych brak informacji.

arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

24. 04. Zgłosiłem dane do weryfikacji płatności PayU wraz ze zdjęciem. 30.04 dalej brak jakiejkolwiek informacji. Problem tkwi w tym , że nie można w tym czasie robić wypłat z konta... Przedmioty sprzedane paczki dostarczone a ja nie mam pieniędzy.... Spoko. Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego to tak długo trwa? I czy można z tym coś zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Proszę Cię o cierpliwość. Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych. Wkrótce otrzymasz infpormacje w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Najpierw dostaję od państwa informację, że serwis PayU posiada wszystkie moje dokumenty do weryfikacji i trzeba czekać na informację o weryfikacji. Dziś tj. 30.04 dostaje e-maila z taką wiadomością:

"Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU. W praktyce oznacza to dla Ciebie, że po upływie 2 miesięcy od tego momentu nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący.

W ciągu najbliższych 2 miesięcy możesz jeszcze dokonać niezbędnej weryfikacji – prześlij zdjęcie lub skan swojego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego albo paszportu. Wówczas przesłane wypowiedzenie zostanie anulowane.

By to zrobić wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Allegro i w części PayU klikniesz „przejdź do PayU”. Załącz zdjęcie swojego dokumentu tożsamości i wyślij do weryfikacji. Gotowe!

Wszelkie zgromadzone na Twoim koncie środki zostaną wypłacone wraz z zakończeniem okresu wypowiedzenia. W każdej chwili możesz też dokończyć proces weryfikacji i samodzielnie dokonać wypłaty.

Jeżeli po upływie 2 miesięcy będziesz chciał ponownie skorzystać z możliwości dokonywania sprzedaży w serwisie Allegro za pośrednictwem PayU, wymagać to będzie ponownej rejestracji w serwisie oraz ukończenia procedury weryfikacyjnej.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami: https://poland.payu.com/pomoc/

O co tu do diaska chodzi? Może mi to pani wytłumaczyć w jakiś logiczny sposób?

Czyli to oznacza, że pomimo przesłania wszystkich potrzebnych dokumentów nici z weryfikacji?

Po czyjej stronie jest problem bo już naprawdę nie rozumiem?

oznacz moderatorów

arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Jakby tego było mało na stronie allegro dalej widnieje informacja, że dane są weryfikowane. No to już zgroza... 

Proszę o wyjaśnienie tej sprawy.

oznacz moderatorów

jango_ico
#8 Zapaleniec#

@nat_not 
U mnie podobna sytuacja. Tyle, ze o dziś o godz 15 dostałem informację od PayU o poprawnej weryfikacji i na Allegro widnieje, ze juz jest zweryfikowane. A o godz 21, drugiego maila, ze niby nie dosłałem dokumentów i PayU wypowiedziało mi mi umowę. ???? O co chodzi?

oznacz moderatorów

arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Zawsze ale to zawsze jak trzeba zrobić weryfikację PayU jest ten sam cyrk... za każdym razem jest tak samo. Jak patrzę na forum to bardzo dużo jest takich sytuacji i chyba najwyższy czas coś z tym zrobić. U mnie jest jeszcze ciekawiej ponieważ pomimo zablokowania konta do czasu weryfikacji i pieniędzy na nim zablokowanych allegro każe sobie płacić prowizję za sprzedaż w chwili właśnie braku dostępu do tych pieniędzy...zgroza. Jedna wielka, mega pomyłka.

oznacz moderatorów