anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzany klient

MAMY ROZWIĄZANIE!
Qawse2
#9 Pomysłodawca#

Witam. 
Mam przypadek tego typu iż klient zakupił szkła hartowane do huawei p9 lite mini.
Po kilku dniach dostaje meila ze szkła są nie zgodne z urządzeniem, byłem bardzo zdziwiony ponieważ sprzedaje je od dawna i klienci są zadowoleni i nigdy nikt nie zgłosił niezgodności.
Napisałem do Kupującego po czym odpisał i przedstawił rzekome niezgodności. 
Napisałem że zwrócę pieniądze itp.
Na szczęście nie zleciłem zwrotu, natomiast kupujący napisał o to taką wiadomość na allegro
"Szach-Mat i kolejne pieniądze zarobione"
Ewidentna treść że gość nabija w butelek sprzedających.
Co mam robić w takim przypadku ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

@Qawse2 Zgłosić do Allegro, jeżeli klient zgłasza niezgodność, jest to reklamacja.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nic nie masz robić. Dobrze, że nie oddałeś pieniędzy. Alle jeśli odeśle towar niezgodny z opisem, trzeba będzie oddać lub wymienić towar na Twój koszt.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Qawse2 zgłoś allegro i opisz sytuację, jak nagminnie reklamuje towary itp. to mają w to wgląd jak będą mogli to zweryfikują 🙂 

A kupujący jak będzie się rzucał poproś o odesłanie towaru na reklamacje 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Qawse2 REKLAMACJA TO REKLAMACJA ,  , ale na twoim miejscu jak sugeruje lew433 napisałbym stosowną notkę do allego aby przyjrzęli się kupującemu . Załącz zrzut z ekranu do wiadomości . Nie pisz o oszustwie czy jego próbie tylko , że masz podejrzenie i chciałbyś uniknąć w przyszłości podobnych incydentów . Odpowiedź musisz otrzymać i jeśli mialbyś chęć podziel się ją z nami .

oznacz moderatorów
Qawse2
#9 Pomysłodawca#

Wiec tak, pisałem na czacie z doradcą i otrzymałem odpowiedź tego typu:

Jeśli Kupujący chce zareklamować towar lub zgłasza niezgodność towau ma obowiązek go zwrócić, jeśli tego nie zrobić nie ma podstaw do zwrotu pieniędzy.

Co do weryfikacji użytkownika konta rzekomo nie ma możliwości weryfikacji czy kupujący zgłaszał podobne sytuację. ( Trochę dla mnie to dziwne że nie mogą prześwietlić użytkownika jak na taki duży sklep online 🤨).

Kupujący po przesłaniu mu kilku screenów rozmowy z doradcą Allegro stwierdził że nie chce zwrotu pieniędzy już i nie będzie zwracał towaru 😅😂

Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc/podpowiedzi 🍺🤜🤛

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów