Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem,
Dziś nad ranem został zakupiony mój produkt z wysyłką za pobraniem, niestety klient nie odpowiada. Zostałam obciążona prowizja za sprzedanie sprzętu, co mam zrobić w takiej sytuacji? Oto ten klient:
Clinet: 114066932
Lynn Andrew
tel. +48 666 666 765 - nie istnieje ten numer, nie można się połączyć
email. walkerrice@proton.me
To na odległość śmierdzi wyłudzeniem . Nie udostępniaj form za pobraniem ani odbiorów osobistych to unikniesz takich problemów . Tego kupującego to zgłoś do allegro celem weryfikacji i blokady konta a potem wnioskuj o zwrot prowizji.
Dziękuje bardzo,
w którym miejscu na allegro mam to zgłosić? I gdzie wniosek?
Z góry dziękuje za pomoc
@aisog3 Wskazane konto zostało już zablokowane, a o zwrot prowizji napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
|
|
Witam ponowna sytuacja z tym Klientem nadal ,próbuje.W dniu dzisiejszym zakupił na mojej aukcji telefon z odbiorem osobistym.
@damianp82 Konto użytkownika Client:114066932 zostało zablokowane. 🙂
Dzień dobry
Dzisiaj rano zdarzyło mi się to samo.
Moja aukcja zakończona, zakupiona przez:
Dawid Lill |
666 666 765 |
jameswill989@proton.me |
Client:115198841
Kupujący się nie odzywa. Ja mam zakończoną aukcje i naliczone, że muszę ją opłacić. Czy jest możliwość zbanowania użytkownika i wznowienie mojej aukcji oraz nie naliczenie mi opłaty za aukcje?
Pozdrawiam
@adiq92 Użytkownik został zablokowany. Przykro mi, ale nie mamy możliwości ingerencji w Twoje oferty. Możesz łatwo wystawić nowe przez opcję "wystaw podobne". Widzę, że zwróciliśmy Ci już opłatę transakcyjną za ogłoszenie 2031b36b-1186-45c4-89a4-1cc14ca52c43. Czy masz na myśli jakieś inny?
Witam. U mnie dziś rano ten sam problem z tym kupującym. Co z opłatą za transakcję którą mi naliczyło allegro