anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podgląd informacji o przesyłce

VioletCrystals24
#8 Zapaleniec#

Cześć, czy wchodząc w szczegóły zamówienia, informacje o przesyłce macie ładowanie danych ? Od kilku dni nie wyświetla mi się czy paczkę przejął kurier, gdzie jest itd. Macie też tak ? Jest to jakaś awaria allegro ? 

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Od dłuższego czasu napotykam problem z wyświetlaniem informacji o stanie przesyłki w zakładce szczegóły zamówienia.

132.PNG

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@GRiplay Sprawdź proszę czy problem z zakładką będzie występował po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki i po wyczyszczeniu plików cookie w przeglądarce (najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE).

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Witam, dziękuję za odpowiedź. Niestety, wyczyszczenie plików cookie nie przynosi żadnych efektów. Przetestowałem to w wyszukiwarkach Google, Brave i Edge – bez zmian. W aplikacji na telefonie sytuacja wygląda podobnie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GRiplay w takim razie prześlij nam tutaj proszę cały zrzut swojego ekranu (wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną), gdzie widać ten komunikat. Sprawdzimy przyczyny tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Witam jest tak we wszystkich zamówieniach od jakiegoś czasu, może 2 tygodnie. Zakładka Zamówienia, szczegóły zamówienia, nie mogę wkleić zrzutu ekranu są na nim dane klienta.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GRiplay  spokojnie, możesz. Zdjęcie będzie ukryte i tylko ja zobaczę te dane, więc poproszę o te zrzuty. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Jedno z zamówień. We wszystkich wygląda to identycznie, ciągłe ładowanie danych.

Błąd.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GRiplay dziękuję, ale niestety będziemy potrzebować takiego samego zrzutu, ale z aktywną konsolą deweloperską (aby ją włączyć, skorzystaj proszę ze skrótu: Ctrl + shift + j (chrome) lub Ctrl + shift + k (Firefox)).

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę.błąd_2.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GRiplay dziękuję. Niestety wciąż nie udało nam się odtworzyć tego błędu, więc muszę Cię poprosić o jeszcze jeden taki sam zrzut jak wyżej tylko z otwartą zakładką "Network" - dwie dalej niż ta, którą masz tutaj otwartą. 

Jeszcze jedno pytania - czy w otwierając tę zakładkę jesteś zalogowany na koncie GRiplay, czy na jakimś powiązanym? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GRiplay
#8 Zapaleniec#

Jestem zalogowany na koncie GRiplay.1.PNG2.PNG3.PNG

4.PNG

oznacz moderatorów

katarina910
#9 Pomysłodawca#

U mnie też ta sama sytuacja od kilku dni

oznacz moderatorów